Thursday, October 20, 2016

Best Forex Scalping System 2011

My Forex skraping getoon Forex skraping het al hoe meer gewild onder nuwe handelaars geword. Dit is omdat forex scalping taktiek kan die handelaar om vinnig wins iewers sien binne minder as 20 minute van die saak en dit is wat lok 'n paar handelaars. Hoewel scalping die forex mark vinnige wins kan sien, kan dit ook neerkom op 'n vinnige verlies as jy dit nie met 'n goeie analise doen te voer. As gevolg van die scalping aard van jou handel as 'n scalper, kan jy 'n paar ambagte te voer binne 1 uur en dit kan neerkom op 'n groot verlies as jy agtereenvolgende verlies ambagte. Hier is die forex scalping ontleding wat jy kan doen: 1) Punt uit die belangrike ondersteuning en weerstand vlakke, tipiese ondersteuning en weerstand vlakke Fibonacci 0,618, 0.5. 0,328 spilpunt S3, S2, S1, PP, R1, R2, R3 Vorige hoë jou huidige weerstandvlak wees en vorige laagtepunt sal jou huidige ondersteuning wees. 2) Gebruik ossillerende aanwysers soos stogastiese of RSI of selfs MACD kan jou help om jou inskrywing van tyd meer akkuraat. As jy op soek is om te verkoop, moet jy probeer jou bes om te wag vir die ossillerende aanwyser om oorgekoop gaan en begin om kurwe af. As jy op soek is na koop, moet jy probeer jou bes om te wag vir die ossillerende aanwyser om oorverkoop gaan en begin om kurwe up. Behalwe die tydsberekening van jou inskrywing, kan hierdie ossillerende aanwysers ook help om jou uitgang tot tyd. As jy gaan KORT. moet jy op soek is na jou handel te verlaat wanneer die ossillerende aanwyser die oorverkoopte gebied bereik. As jy gaan lank. moet jy op soek is na jou handel te verlaat wanneer die ossillerende aanwyser die oorkoop sone bereik. 3) Confluence van gebeure 8211 in die handel, moet ons ook wag vir samevloeiing van gebeure gebeur voordat ons betree of verlaat 'n handel. Samevloeiing van gebeure verwys na die situasie waar twee of meer voorwaardes om 'n handel te betree of verlaat 'n handel saam gebeur. Dit kan gee jou meer selfvertroue en sekerheid in die handel. Die beste lang inskrywing punt is wanneer die prys treffers die ondersteuning vlak met die ossillerende aanwyser bereiking van die oorverkoopte gebied en begin om kurwe up. Die beste kort inskrywing punt is wanneer die prys treffers die weerstand vlak met die ossillerende aanwyser bereiking van die oorkoop sone en begin om kurwe af. Bo is die forex scalping stelsel Ek het al met behulp van. Alhoewel sommige van julle mag wees om te dink dat dit is 'n eenvoudige strategie en kan selfs wonder of dit wat jy kan geld maak, moet jy weet dat die mees winsgewende strategie is dié wat maklik en eenvoudig om uit te voer is. Nota aan lesers: Moenie daarop dat die bogenoemde strategie is 'n algemene strategie wat nie fyn het gestem. Ten einde vir jou om handel te dryf met dit, asseblief uitwas deuntjie op 'n demo rekening. As jy nie weet hoe om fyn te stel 'n strategie, lees asseblief die onderstaande Vir meer inligting oor forex aanwyser. jy kan blaai om hierdie blog. As jy nie seker is oor die spilpunt stelsel, kan jy lees op dit hier Of jy in staat om die spilpunt punte plot of nie hang af van die handel stelsel wat jy gebruik is. As jou MT4 platform nie die funksie het, kan jy 'n handleiding plot te doen. Al wat jy nodig het, is om die vorige dag in te samel oop, hoog, laag en naby waarde van die geldeenheid paar waarin jy belangstel en dan stip dit in 'n spilpunt sakrekenaar wat jy maklik aanlyn kan vind en dit sal outomaties die waarde van S1 bereken, S2, S3, Pivot, R1, R2 en R3 vir jou. Volgende moet jy eenvoudig om dit te stip op jou verhandelingsplatform en jy is gereed om dit te gebruik is. Ek is net 'n klein rekening kort tyd handelaar. Ek het jou webwerf die mees ware en eerlike forex site wat ek nog ooit op nie. Ek is dankbaar dat jy onselfsugtig jou uitgebreide kennis en ervaring deel met ons. Ek het reeds 'n paar van jou raad oor die vyf en 'n minuut tydsraamwerke, wonderlike dinge. Ek sien al die tyd ook by die hoër tydraamwerk (15 minute) om te sien of ek met die tendens. Dankie my vriend. Giliam Thks vir die besoek van my site. Jy is reg om altyd verstaan ​​die tendens jy in voordat jy 'n bedryf te betree. Wens julle almal die beste in jou handel en hoop om u hier rond. Afhangende van die wisselvalligheid van die geldeenheid paar wat jy handel dryf, moet jy jou stop verlies bedrag anders plaas. As jy handel dryf 'n lae wisselvalligheid paar, kan jou stop verlies wees 20 pitte bo 'n groot weerstand as jy in 'n kort handel of 20 pitte onder 'n groot ondersteuning as jy in 'n lang handel. As die geldeenheid paar wat jy handel dryf is baie wisselvallig, die stop verlies moet hoër wees as wat jy nodig het om die mark 'n ruimte om te beweeg te gee. Praat Jou Mind Vertel ons wat jy dink. en o, As jy wil 'n foto om te wys met jou kommentaar, gaan kry 'n Gravatar eNews amp Updates Vra Kelvin Klik hier om my te vra oor enigiets wat verband hou met hierdie blog, my loopbaan, my sein diens en Handel in die algemeen. Dun skaam. ) 16000 Handelaars afgelaai Hierdie boek My Strategie Performance Klik hier om uit te vind die NUUTSTE up to date Performance Verslag van my Forex Street Universiteit StrategiesBest FX makelaar vir scalping - pro handelaars mening net PLS geword November 2011 Status: Dit ol knorrig bliksem. 3230 Posts BELANGRIKE, LEES VOOR JY NA. Ek is slegs geïnteresseerd in opinie van ervare handelaars. as bewys stelsel natuurlik is gebrekkig, ek dont wil om dit te beperk op hierdie manier, maar ek vermaan julle - as jy 'n kiddo speel met microlots en paar honderd dollar blaas 30 rekening in 'n ry en blameer quotthat stout brokerquot ook dan, asseblief spaar my (ons) van jou mening. Ek wil hierdie gesprek op 'n sekere vlak te hou. Dankie GEEN vlam. GEEN blameer van makelaars, ek stel net belang in konstruktiewe menings. GEEN noobs wat net hul rekening gewaai en blameer almal behalwe vir hulself. Primêre fokus van hierdie draad is om myself natuurlik help, maar as dit stel homself en help ander handelaars sowel, selfs beter. Ive is in die besigheid vir byna 2 jaar nou (voor - 3 jaar van studeer en 1 jaar van demo handel), wat scalping 99 van die tyd en wyl sy die naaste aan my aard - en sal heel waarskynlik voortgaan scalping verder op. Op die oomblik is my makelaar begin om effens pis my af. Ek het hom gewoond te noem as ek dont wil enige skade aan iemand se besigheid te maak en ook, is dit dalk net wees my, maar hoe meer ek suksesvol is, hoe meer situasies wat ek sou beskryf as quotdirty tricksquot voorkom vir my. Requoting, glip, SL jag, dikwels afsluitings van my platform op kritieke oomblikke, dit is alles deel van die besigheid, ey Geen makelaar speel vir jou, sy jy teen hom. Maar daar is sekere grense en ek voel as my rekening groter groei, is my makelaar gooi groter en groter struikelblokke in my pad. As 'n scalper, wat ek basies op soek na is redelik voor die hand liggend: - betroubaar - wat geregistreer is by owerhede in gerespekteer land (VSA, Wes-Europa) en met 'n skoon rekord. Geen Ciprus, Rusland of Kaaimanseilande. - Groot speler - behoorlik gekapitaliseer en met 'n gevestigde posisie en reputasie in die mark - 'n goeie, intuïtief en betroubare platform (MT4 is nie nodig nie, ek gebruik dit vir demo doeleindes en 'n paar kartering net) - onmiddellike uitvoering van opdragte Market, asook SLS, PT, perk bestellings (as ek oop en toe oorgrote meerderheid van my ambagte met die hand, die 1ste toestand is die belangrikste) - lae verspreiding (hoofsaaklik euro / dollar en AUD / USD) - lae Opdrachten (I dont gedagte betaal Opdrachten as sy die moeite werd) - betroubare prys voer - geen skielike spykers nêrens te vinde in ander makelaars data ens na baie ure op vele forums, hersiening webwerwe, vergelyking velle ens ens Ek vernou my (I dont sê dit oor die algemeen van toepassing is) my seleksie om basies 4 makelaars, alfabeties gesorteer: 1. Dukascopy - Switserse bank (as jy finansies te doen, weet jy waarom Switserse middel besigheid), gerespekteerde ECN, maar 'n paar resensies baie probleme met hul platform, ook probleme met glip, skielike prys spykers berig , ook hulle is nie presies die goedkoopste kinders. Voor - ECN, Switserse bank, betroubare, skoon rekord, goed gevestigde, foutloos ondersteuning, toepaslike versprei. hoër ag hefboom (100: 1) CONS - nie juis 'n lae Opdrachten, platform tegniese probleme, skielike prys spykers, resensies beweer hulle neem teenoorgestelde ambagte 2. Interaktiewe makelaars - almal van hulle weet. Hulle is een van die grootste in die besigheid (praat oor kleinhandel vlak), baie verslag probleme met hul ondersteuning, hulle is oor die algemeen baie goedkoop, maar hulle fokus hoofsaaklik op termynkontrakte en-beurs (as jy die handel indekse soos E-mini Russell, hulle ooglopende keuse), hul platform dalk te ingewikkeld vir 'n paar en ook 'n paar (nie my) dalk probleme met 'n minimum deposito (10k) het. Hoë geledere deur Barrons op jaarlikse basis. Voor - VSA, die VK-gebaseerde, betroubare, skoon rekord AFAIK, goed gevestigde, algehele goedkoop, groot speler CONS - hooffokus op futuresampstocks, ingewikkelde platform, slegte ondersteuning, min. deposito kan hoog vir 'n paar 3. MB Trading wees - ECN, as IB, hulle hoë posisie deur Barrons en vele ander, algemene (spreadcomm) dit lyk asof hulle baie goedkoop te wees, hoewel Ive ook afgekom op 'n paar resensies kla oor hul swak dienste ( groot meer as vergoed lae versprei, stadig uitvoering, requoting, tegniese probleme. glip), Hulle ondersteun MT4 wat voordeel kan wees vir 'n paar. Voor - ECN, goeie resensies, skoon rekord, blyk te wees betroubare, baie goedkoop, MT4 ondersteuning CONS - 'n paar kommerwekkende resensies, ondersteuning kwessies, nie grootliks gekapitaliseer 4. site OANDA - baie van julle ouens gebruik hierdie een, hoewel sy die MM ( jy gewoonlik nie wil kopvel met mark maker maar hulle is gesê om die quotbestquot vir scalping onder hulle) wees. Maar hulle openlik erken dit op hul webwerf en nog vele gunste site OANDA vir (ten minste beweer dat hulle dit) billike, deursigtige en oop omgewing wat meer as 'n baie makelaars kan bied. Hulle is een van die groot spelers sowel hoewel Ive lees ook 'n paar teleurstellende resensies en hulle is nie presies goedkoop sowel. Hulle is ook bekend vir groot versprei in die nuus tyd. Voor - goed gevestig, wat gebruik word deur baie scalpers, geen kommissie, gewoonlik 'n goeie verspreiding, goeie platform, MT4 ondersteuning CONS - mark maker, 'n paar resensies blameer hulle van vuil truuks, nie 'n skoon rekord, groot versprei tydens byeenkomste Wel, dis net daaroor . Soos hierbo geskryf, ek is bly die menings van enige ervare handelaar, hoofsaaklik diegene wat ENIGE ondervinding met een van hierdie (of natuurlik 'n ander, as sy 'n goeie ondervinding) het. Ek sal graag by te voeg wat jy het 'n goeie ondervinding met die lys en in die peiling. Dankie vir my te help om die beste huidige oplossing in die mark vir 'n scalper vind. Gelukkig pipping aan julle almal. Waarde Hedge Fund uitvoerende hoof obv hang af wat jy bedoel met scalping. en dit hang af van jou deposito-rekening grootte maandelikse omset. Ek vind dit moeilik om te glo jy het om dit te doen vir 2 jaar en weet nie wat die groot spelers is. Op die suiwer kleinhandel Ive handelaar met Interaktiewe makelaars en Dukascopy en didnt enige probleme met hulle. vir 'n hoë einde volume was daar ten minste 5 besprekings vanjaar so 'n eenvoudige soektog op VF jy die beste antwoord sal gee. natuurlik vir kommissie in scalping I. dankie vir jou mening. Eerstens, ek is nie van plan om in die openbaar my rekening grootte of maandelikse omset bekend te maak, ek is seker jy sal verstaan ​​- dis eenvoudig nie iemand se besigheid en ek dont dink dit nadelig vir die bespreking op enige manier. In die tweede plek, het ek gedink scalping was 'n algemeen verstaan ​​termyn - oor die algemeen, dit sou meestal handel oor klein TFS, gaan net vir klein bewegings in PA, hou posisie net vir 'n kort tydperk van die tyd (in my perspektief, sy maksimum 20 minute - of 4 bars op M5, as jy wil, tensy ek het 'n goeie redes om anders te doen) jy hoef rond te kyk as jy tevrede is, jy begin wanneer jy nie. O ja - ek gegrawe al die ou drade, maar ek het gevind dat dit deurmekaar met whinners en verteenwoordigers of onderskeie makelaars, gewoonlik nie in staat om baie werklik nuttige inligting uit ervare handelaars, baie Flaming vind, maar byna geen feite. Watter een sou jy kies as hulle keuse, IB of Duka-skans Fonds se uitvoerende hoof, obv hang af wat jy bedoel met scalping. en dit hang af van jou deposito-rekening grootte maandelikse omset. Ek vind dit moeilik om te glo jy het om dit te doen vir 2 jaar en weet nie wat die groot spelers is. Op die suiwer kleinhandel Ive handelaar met Interaktiewe makelaars en Dukascopy en didnt enige probleme met hulle. vir 'n hoë einde volume was daar ten minste 5 besprekings vanjaar so 'n eenvoudige soektog op VF jy die beste antwoord sal gee. natuurlik vir kommissie in scalping I. stem 1 vir interaktiewe makelaars. moeilik om verby boek handelaar gaan vir scalping. gtgtOanda en IB bied 50: 1 'n maksimum, terwyl MBTrading en Dukascopy bied 100: 1 wat vir my sou 'n rede 'n 50 nie wees om te gebruik: 1 broker. ltlt Incorrect - MB handel of vir daardie saak 'n Amerikaanse makelaar sal / kan bied slegs 50: 1 maksimum. En om die O. Ps question - Ek dink jy het pretty much narowed dit af na die beste 4 makelaars beantwoord. Vra vir 'n konsensus gaan net om jou meer te verwar. Almal net gaan om hul huidige makelaar advokaat. (Soos ek byvoorbeeld, ek is baie gelukkig scalping met Dukascopy.) Sterkte aan. Saamstem. Ive handel met MBT, Dukascopy, en site OANDA. Ive het net 'n goeie ondervinding met al drie. ID eerder nie kopvel met site OANDA, want dit is 'n mark maker. Dukas, MBT, en BRe handel koste is al 'n bietjie groot, gt1pip op EURUSD. Im verhandel tans met Pepperstone, en ek kry 'n totale koste verhandeling van LT1 pit op EURUSD. Aangesluit Desember 2010 Status: Lid 11 Posts Ek het al met behulp van site OANDA vir byna 1,5 jaar sedert Junie 2010. site OANDA geregistreer in die VSA, maar ek is met site OANDA Asië-Stille Oseaan (OAP) wat 'n filiaal van site OANDA Inc. OAP is geregistreer by en gereguleer deur die Monetêre Owerheid van Singapoer, dit is een van die redes Ive gekies OAP. Smeer oor die groot pare (EUR / USD, AUD / USD, GBP / USD en ens) is een van die laagste wat jy kan vind in die streek Asië-Stille Oseaan, so dit is scalping vriendelik. Die beste tyd vir scapling is uit Londen oop vir NY naby, EUR / USD verspreiding is ongeveer 1.2pips, en 1.8 pitte vir AUD / USD, en 2pips vir GBP / USD. Dit sal egter die versprei verbreed word om 10pips (20 pitte vir 'n paar pare) 30 sekondes voor groot nuusvrystelling, en laaste vir ongeveer 2 - 3 minute. OAP geen kommissies hef, het alles gebou in die versprei. Senioren platform is Java-gebaseerde, ek gewoond sê dit is 'n uitstekende, maar na 'n ruk het ek ontslae mooi gebruik word nie, behalwe die kaarte (ek gebruik MB Trading demo rekening vir kartering doel). Die platform stabiliteit blyk te verbeter. Toe ek die eerste keer begin, die platform sal ten minste een keer per maand te gaan, veral gedurende NFP. Maar sedert begin van 2011, die platform was 'n bietjie stabiele, nie 'n groot down time. Prys voer betroubaar as ek vergelyk die prys voed met dié in MB Trading demo rekening elke nou en dan. Btw, OAP begin MT4 nie lank gelede aan te bied, het ek nog nooit probeer om dit so geen kommentaar. As 'n MM, slipage lyk minder 'n probleem, gewoonlik kry ek oor 0,1-0,2 pitte slipage tydens wisselvallige mark, nie 'n probleem in die uitvoering van s / l of t / p (op volle baie). Dit is egter geen verskansing toegelaat, maw jy 'n koop en 'n sell euro / dollar handel oop op dieselfde tyd kan nie hê, ek verstaan ​​dat dit is as gevolg van die Amerikaanse regulasies. Daar is geen minimum deposito vereiste, so dit is goed vir beginners. Maar moenie daarop dat daar beperkings op die posisie grootte, vir euro / dollar, die limiet is USD10 miljoen, sal 'n bedrag as dit nie outomaties uitgevoer word. Hefboom is 50: 1, maar dit beteken nie vir my baie soos die meeste wat ek gebruik het was 20: 1. Soos hierbo genoem, ek gebruik MB Tradings MT4 platform hoofsaaklik vir kartering doel. Ek sal nie in staat wees om veel kommentaar op MB Trading bied as ek net die gebruik van die demo. Nietemin, ek het opgemerk dat MB Trading gebruik word om 'n VSA-gebaseerde makelaar, het onlangs, dit het 'n MB Trading Verenigde Koninkryk Co vir diegene buite die VSA handelaars en bied 100: 1 hefboom, terwyl die VSA-gebaseerde MB Trading net kan bied 50 : 1 hefboom. As gevolg van hierdie verandering, MB Trading gesluit al demo rekeninge, en ek moet herregistreer met MB Trading Verenigde Koninkryk na 'n ander demo rekening oop te maak, en verskansing toegelaat onder die demo rekening met MT Trading Verenigde Koninkryk. En saam met al die onlangse veranderings, MB Trading begin twee tipes rekeninge op MT4, een met kommissie en een sonder, ek didnt lees in die besonderhede te bied, maar jy kan die webwerf te gaan om meer uit te vind. Versprei op demo rekening is baie streng, EUR / USD wissel 0,8-1,2 pitte. Ek het verstaan ​​dat MB Trading is 'n ware ECN, as sodanig, scalpers kan 'n baie slipage ervaar. Ek het slegs daarin geslaag om te probeer om die demo rekening wat geduur 14 dae ( 'n bietjie kort, wat my maak wonder hoekom as beide site OANDA en MB Trading bied onbeperkte demo rekeninge). Ek het begin om te kyk vir 'n nie-VSA-gebaseerde makelaar sedert die MF Global voorval ten einde my risiko te diversifiseer. Dukascopy is geregistreer as 'n bank en gereguleer word deur die Switserse reguleerder. Dit verlaag die rekening opening vereiste om USD1000 of ekwivalent, en tot my verbasing, dit laat rekeninge oopgemaak in SGD (wat is my huis geldeenheid). tariewe Kommissie is toegeroep, hoe meer jy handel, hoe minder kommissie wat jy betaal. Ek het ook uitgevind dat as jy 'n rekening by Dukascopy maak deur 'n instelling van makelaar, kan jy terug te kry 'n paar van die kommissie in die vorm van afslag van jou bekendstelling makelaar, maar dit is al in teorie op die oomblik. Die demo platform is Java-gebaseerde, maar die kartering sagteware is baie meer gevorderd as site OANDA, om sekere brei, selfs beter as MT4. Synde 'n ECN, die platform vertoon ook die mark diepte wat ek was baie beïndruk toe ek die eerste keer die demo platform van stapel gestuur. Slipage sal nou en dan voorkom elke weens ECN. Een ding wat ek dont like of liewer ek nie gewoond raak aan die oornag roll. Die roll sal die werklike inter-bank mark naboots, dit wil sê as jy 'n oop euro / dollar handel het, aan die einde van die dag, sal Dukascopy n FX ruil namens jou te voer, sal die plek been van die FX ruil jou euro te sluit / USD handel, en enige wins / verlies sal realiseer in jou rekening balans, as jy inteken op die volgende dag, die euro / dollar handel in jou rekening is die vorentoe been van die FX ruil gebaseer op die vorentoe prys in plaas van die oorspronklike koop / verkoop. Dit is werklik verwar my as ek my demo rekeningstate te lees. 4) Interaktiewe Broker Geen kommentaar as Ive nooit behandel hulle voor. Die beste, in my beskeie mening. IB vereis 10.000. Hulle is die mark makers, aan die einde van die dag. Hul pare aangehaal in half-pitte en wat jy nodig het om handel te dryf ten minste 60k te maak dit die moeite werd (5 min r / t). Kartering en DOM is nie groot. Ive vergelyking Multicharts gedryf deur MBT langs mekaar met MC / LMAX en LMAX is vinniger met 'n beter korrelig. Site OANDA n mark maker maar is goed vir swaai die kruise. As jy 'n scalper daardie oomblik vul en 'n groot gereedskap wil, dan LMAX bied MC gratis solank as wat jy. Sover ek weet, IB is nie 'n mark maker vir FX, maar bied 'n ECN. En ja, Lmax is baie goed en so is site OANDA. . 2011/11/08 Forex Skool scalping Strategieë: 8. 2011. forexsuccessfultraders - Vandag, Certified Trader Josh Wilson neem 'n handelsmerk wat bestaan ​​uit twee vul op die EURUSD geldeenheid as die prys af kom om 'n swart PMD in die 15M tydraamwerk op die FxPm Matrix. Die vakbond het ook gebeur om 'n passiewe een wees, soos Josh in staat is om sy inskrywing punt te neem in die eerste koop-Zone. Die prys terug op onmiddellik, en Josh bekwaam verskuif sy tot stilstand kom om te breek, selfs as om risiko op die handel te skakel. Een mens vul, het hy in staat is om 10 VIPS neem, en op die oorblywende vul, teikens hy nog 'n swart PMD in die 1M tydraamwerk, en sodra die prys treffers, hy is in staat om 18 VIPS neem. Leer hoe om konsekwent wins in die Forex mark deur die identifisering van akkurate inskrywings en uitgange met FXPM en Forex Suksesvolle Online Training School. 100 GRATIS scalping INDIKATOR Gratis scalping System 8211 Eenvoudige scalping Strategie vir beginners My brood en botter 8211 baie maklik scalping stelsel wat werk In my opinie, die beste Forex paar vir scalping is GBPJPY. It8217s een van die mees vloeibare, mees aktiewe en toeganklik Forex pare. Die gebruik van die scalping metode vir GBPJPY kan 'n goeie wins te maak. Gratis scalping System: Uiteensetting van die 15-minuut opening reeks. (1 15 minute bar van 'n nuwe dag) Dit is my gunsteling strategie, is dit net 'n Internet verbinding met jou makelaar vereis. Die stelsel sal werk op enige verhandelingsplatform 8211 maak seker dat jou makelaar kan scalping van die gewone taktiek van die spel op die opening reeks tempo die baie vinnig vaste wins, die transaksie is selde langer as 1-2 minute. Setup stap vir stap: Wag vir die vorming van die eerste 15 minute bar. Entry: Gaan deur die koop stop 2 pitte bo die hoogtepunt van die eerste 15 minute bar of 'n verkoop stop by 2 pitte onder die lae van die eerste 15 minute bar. Uitgang: Maak die posisie teen 'n wins van 3-4 pitte. Keerverlies: 2 pitte. Maak 'n handelsmerk op 2 pitte verlies of 1-2 minute ná die opening van 'n handelsmerk. Herbetreding: Wag 'n ineenstorting in die teenoorgestelde rigting. In hierdie geval, ek verdubbel die grootte van die voet. Uitgang reëls toegepas is dieselfde. Gaan jou geskiedenis kaarte 8211 Kyk mooi na die uiteensetting van die eerste reeks van 15 minute vir elke dag. 9 ambagte uit 10 sal wees wenners. Let wel: (New York tyd minus -1 uur is 'n begin van die nuwe dag vir hierdie eenvoudige scalping stelsel). Gelukkig scalping P. s. Maak seker om af te laai en te probeer vry scalping aanwyser 8211 die heel beste gratis Forex aanwyser vir scalping100 GRATIS scalping INDIKATOR scalping Forex stelsel Hier kan jy leer en aflaai eenvoudige forex scalping stelsel wat baie winsgewend scalping 8211 'n strategie wat gebaseer is op die beginsel van 'n vinnige opening en sluit posisies 1-5 minute kaarte, met die oog op wins, wat die grootte van die verspreiding dek. Dit wil sê, sodra die wins op die posisie om 'n positiewe en gelukkige handelaar 8211 is die sluiting van bestellings. Met behoorlike strategie, scalping word 'n baie winsgewende handel stelsel. Volgende, bied ons 'n voorbeeld van 'n winsgewende handel stelsel wat gebaseer is op reëls van scalping. Gratis Forex skraping strategie stap vir stap: Open 2 kaarte: EUR / USD en GBP / USD. Die truuk is dat die twee pare altyd mekaar volg. Kry nader kyk op beide kaarte en jy sal absoluut dieselfde bewegings van die 2 pare sien. What8217s die vangs Wel, die vangs is dat baie dikwels een van hierdie 2 pare (meestal GBP / USD) kan gaan vir 'n rukkie in die teenoorgestelde rigting van die euro / dollar. Dit word gewoonlik gebeur tydens aktiewe mark ure 8211 byvoorbeeld Londen of Amerikaanse handel sessies. Sodra jy sien dat GBP / USD ophou beweeg in teenoorgestelde rigting van EUR / USD en begin om terug te gaan (op dieselfde wyse as EUR / USD) 8211 plaas jou bestelling Daar is gewoonlik 5-10 handelsgeleenthede n dag wanneer jy 'n handelsmerk kan oopmaak en kopvel baie pitte vinnig en maklik Hierdie eenvoudige forex scalping stelsel bewys winsgewend te wees, want dit is gebruik die globale wet mark wat GBP volg euro (Europian unie ..). Probeer gratis scalping aanwyser wat werk perfek fime op 1M en M5 tydraamwerke vir al die groot FX pare: www. freescalpingindicators Gelukkige scalping op Forex Kopiereg 2015 Alle regte voorbehou


No comments:

Post a Comment