Thursday, October 6, 2016

Forex 100 Pips Daily Strategie

Hierdie produk is nie vir openbare amymore, beskikbaar vir lede - eksklusief quot100 Pips Daily Stel amp Forgetquot Die heel beste handleiding stel en vergeet stelsel ooit Siek wys jou 'n eenvoudige, unieke quotset amp forgetquot handleiding handel metode om dramaties verbeter jou handel winste genereer manier meer kontant uit jou handel - dubbel, trippel, quadruple wat julle nou maak, en stop verlies ambagte. Geagte lede - ek waarborg as jy hierdie quotset gebruik en forgetquot handleiding handel stelsel - jou rekening sal altyd in wins wees. Dit is 'n eenvoudige stel en vergeet stelsel wat die sweet en bekommernisse weg van ons handel sessies sal neem. Daar is niks 100 persent akkuraat onder handel stelsels, dis vir seker, maar dit quot100 Pips Daily - Stel amp Forgetquot - ten volle stel en vergeet stelsel het getoon dat selfs sonder perfeksie dit kan maak van jou 'n winsgewende handelaar. Jy sal ontdek eenvoudige, maklik-om-te verstaan, maklik-om-te gebruik en verbasend effektiewe tegniek wat jou help om te spring in en spring uit die mark outomaties. deur die oprigting van n paar eenvoudige bestellings - Stel amp VERGEET Oor 1200 gelukkige lede reeds gebruik van hierdie stelsel. Jy kry 'n baie fantastiese getuienis oor hierdie stelsel op my blog. Die heel beste stel en vergeet Forex stelsel ooit. 100 pitte daaglikse op auto pilot - Ideaal vir mense met 9-5 werk. Stel en vergeet - Maklik om reëls te volg. So eenvoudig asof AB doen C - eenvoudige wiskunde Setup soos 2 x 2 - Setup vereis slegs 5 min per dag - potensiële wins 100 Pips per dag Hier is 'n feit dat net die beste, mees suksesvolle handelaars weet: Jy hoef nie ingewikkeld, verwarrend fundamentele en tegniese ontleding om suksesvol handel te dryf. Eenvoudige stelsel wat gebaseer is op logiese, wetenskaplik-klank, en goed getoets konsepte is baie goed werk - en sal voortgaan om dit te doen vir baie, baie jare om te kom. Wat is dit Die 100 Pips Daily - Stel amp Vergeet is 'n ten volle stel en vergeet handel stelsel wat geen handleiding intervensie en die belangrikste behoeftes: Twee basiese beginsels wat met die markte gewerk sedert handel gebore is; geheim marktydsberekening en slim geld bestuur. Daar is geen enige truuks of verborge koste - super spesiale prys 54. Laai dit en gebruik dit. Instant aflaai Slegs vir VIP lede - 54 30 dae geld terug waarborg hierdie geheim Stel en vergeet strategie is anders as enigiets wat Youve ooit gesien het. Laat my vertel wat sy NIE: Dit is nie net 'n versameling van nuttelose aanwysers wat jou wys wat gebeur het in die verlede, maar gee jou geen benul van wat sal gebeur in die toekoms. My handel strategie is heel anders as ander gewilde (en duur) keuses. So wat presies is dit Hoe die quot100 Pips Daily - Stel amp Forgetquot werk sy eintlik baie eenvoudig. Hier is hoe dit werk in 3 maklike stappe: Maak 'n grafiek op die spesifieke tyd. Stel paar geheime bestellings. Gedoen Jy hoef nie aan die mark kyk. 100Pips sal outomaties verdien in 'n paar minute of ure. Dit is MOET handleiding handel stelsel - Stop verlies op Forex Instant aflaai Slegs vir VIP lede - 54 30 dae geld terug waarborg 30 dae geld terug waarborg Beste groete / Karl Dittmann / 100 pitte daaglikse geword Julie 2015 Status: forex: leer ry dan koop motor 175 Posts hi ek beplan om my reis begin met my beste handel stelsel. die strategie werk nie goed met GBP pare pare GBPUSD TP (25 pitte) pare GBPJPY GBPAUD GBPNZD GBPCAD (TP 35 pitte) (versprei gewoonlik 3-6 pitte) Ek sal my handel stelsel wys nie becoz ek dink dit is die wêreld die beste handel stelsel wat ek gemaak het in 5 jaar se harde werk. everyone lief om dit te gebruik sodat so eenvoudig en 100 akkurate en as ek geld makers sal deel moet dit kan navolg ek selfs kan sê sit 'n geweer teen my kop en as 2 konsekwent dae in verlies gesluit net geskiet my (in die laaste 3 weke dit didnt sluit 'n enkele dag in verlies) waarom ek hierdie draad oopmaak becoz ek net my strategie gekyk en gedink, o sy 100 akkurate maar daarna het ek gevoel voor swaar belegging is dit belangrik om handel te dryf in hierdie handleiding strategie vir 'n terwyl. sodat my plan is om te werk aan hierdie strategie vir 1-2 maande en dan begin my lewe handel reis met 'n swaar rekening. U volg of nie sy afhang van u thankx Golden seine is die seine wat meer en so akkuraat in my handel stelsel is. SL kanse is net 1 in hierdie goue seine. sodat wanneer ek 'n boodskap u guyz plz probeer om in te gaan. soos ek mis die ambagte. Ek dink ook aan sy robot / EA skep. Trading tyd. moet begin met euro mark opening en eindig 3 uur na ons mark opening. Ek sal net seine deel grootste probleem met onderwerp moet daagliks werk en elke handel wees becoz ek is so besig en so lui die beste ding is nie konsekwent verliese. 2 stoploss is nie groter 3 5-10 seine daaglikse. As 100 pitte getref in 1 3 markte thuis. ons sal nie ingaan volgende ambagte. is SL getref moet ons voor prestasietabel gaan Maandag 9 -19 -2016 105 pitte (35 pitte ekstra) tuesuday 9 -20 - 2016 85 pitte in die môre -55 teen die aand 140 (gemis 3 ambagte 85) Woensdag 9-21 2016 - 60 pitte in die môre -100 in die aand 40 (gemis 4 ambagte 140) .. Ek was nie beskikbaar vir byna die helfte van die dag so gemis. 1 goue sein by Woensdag (GJ koop tp 35 pitte) Donderdag 9-22 2016 65 pitte (gemis 100 pitte 3 ambagte) Maandag 9-26 2016 75 pitte Woensdag 9-28 50 Vrydag 9-30 2016 50 pitte 1 Oktober 2016 100 pitte 4 Oktober 150 pitte hi ek beplan om my reis begin met my beste handel stelsel. die strategie werk nie goed met GBP pare pare GBPUSD TP (25 pitte) pare GBPJPY GBPAUD GBPNZD GBPCAD (TP 35 pitte) (versprei gewoonlik 3-6 pitte) Ek sal my handel stelsel wys nie becoz ek dink dit is die wêreld die beste handel stelsel wat ek gemaak het in 5 jaar se harde werk. everyone lief om dit te gebruik sodat so eenvoudig en 100 akkurate en as ek geld makers sal deel moet dit kan navolg ek selfs kan sê sit 'n geweer teen my kop en as 2 konsekwent dae in verlies gesluit net geskiet my (in die laaste 3 weke dit didnt. is almal wat mal titels om hul drade nou. Daar is baie nuwe handelaars hier moet weet dit is heeltemal onverantwoordelik wees om soveel risiko. dit isnt selfs genoem handel as jy hierdie speletjie speel. Ek kan nie openbaar die strategie. maar ek het 'n prestasie tabel moet kan my sein prestasie wys gemaak. sodat nuwe handelaars kan begin volgende my seine na 2-4 weke vyf prestasie (indien vyf) en hoe jy kan sê dit is te veel risiko. terwyl Ek didnt sê iemand op my seine met 'n hoë risiko aan te gaan. hierdie tydskrif is ook 'n tjek en die balans vir my too..that kan ek ingaan en nader al seine. en hoe ek optree met hierdie strategie. vir 'n maand of 2 SO nadat ek moet so ernstig met dit. Strategie is 100000 akkurate. maar is ek akkurate en ek is nie 'n nuwe lid i am lid van VF sedert 2010, maar ek het vergeet ID en pass.100 pitte daaglikse GBPNZD gesluit - 25 pitte 1,7740 GBPJPY gesluit -10-15 132,55-60 verlies GBPNZD koop 1,7725 TP 35 pitte 4 GBP pare is nou in verkoop. net GBPNZD is in koop tendens Oeps. SL didnt treffer van GBPNZD sodat ons kan wag gemis ambagte GU 25 pitte GC 35 pitte verkoop vir 4 ander GBP pare my plan is om te verkoop, maar ná bevestiging. GBPCAD verkoop gemis 1,7220-1,7180 TP 35 pitte GBPNZD gesluit -15 pitte totaal vir vandag -55 pitte nog wag vir meer seine. Aangesluit Julie 2015 Status: forex: leer ry dan koop motor 175 Posts GBPNZD verkoop 1,7710 TP 35 pitte GBPAUD verkoop 1,7220 TP 35 pitte GBPJPY Sell 132,30 wanneer touch (hangende einde) TP 35 pitte gbpcad verkoop 1,7180 TP 35 pitte geword Julie 2015 Status: forex : leer ry dan koop motor 175 Posts GBPNZD TP getref 35 pitte GBPAUD TP getref 35 pitte GBPCAD TP getref 35 pitte geword Julie 2015 Status: forex: leer ry dan koop motor 175 poste wag vir GJ handel al die ander gedoen het geword Augustus 2016 Status: lid 31 Posts Wat dis draad want dan geword Oktober 2015 Status: lid 20 Posts Wat dis draad want dan Dawid, het jy gelees post 1 geword Julie 2015 Status: forex: leer ry dan koop motor 175 Posts GJ TP getref 35 jammer vir die laat antwoord. due om internet probleem geword Julie 2015 Status: forex: leer ry dan koop motor 175 Posts 2 dag handel gesluit met 85 pitte. dae was nie maklik nie, maar amper het my daaglikse teiken bereik. selfs Amerikaanse sessie is voor. Maar ek is moeg en nie wil nie meer handel. sien u môre geword Februarie 2010 Status: Lid 37 Posts 2 dag handel gesluit met 85 pitte. dae was nie maklik nie, maar amper het my daaglikse teiken bereik. selfs Amerikaanse sessie is voor. Maar ek is moeg en nie wil nie meer handel. sien u môre Welgedaan ontleder. 85 pitte is geen geringe mate. Hou so aan. analyst786 Met alle respek en nie die minste hindernis, ek voel soos sy hulpeloos om 'n strategie blindelings volg. sonder om te weet die ins en daaruit. do you regtig wil help. JA. dan ten volle oop te stel en te beskryf die stelsel. GEEN. dan loop weg met jou holygrail stelsel. 'n belangrike ding wat ek geleer het by babypips is Dont seine blindelings volg. ontwikkel jouself geleidelik. sy groot om hulp van iemand met jou ervaring en jare van die saak of hy ten volle beginners kan lei nie. maar hierdie verborge strategieë im dit nie koop nie. thankx vir rente. maar jammer man ek kan nie openbaar. en sy ok ek is nie 'n persoon te dwing om my seine sy opvolg tot u. dit is my persoonlike reis so ek hier plaas om my aktief te hou en check my strategie prestasie. Forum is onafhanklike platform om hierdie soort werk te doen. hoekom ek hierdie draad oopmaak becoz ek het net my strategie en gedink o sy 100 akkurate maar daarna het ek gevoel voor swaar belegging is dit belangrik om handel te dryf in hierdie handleiding strategie vir 'n rukkie. sodat my plan is om te werk aan hierdie strategie vir 1-2 maande en dan begin my lewe handel reis met 'n swaar account.20 Pips Daily GBPUSD Strategie (D20P) Gestel jy is 'n nuwe handelaar en wil 'n paar pitte daaglikse konsekwent maak met 'n eenvoudige forex strategie. Hoe gaan dit met die maak van 20 pitte daaglikse met 'n eenvoudig Stel en vergeet strategie wat baie maklik om te bemeester. Dit is 'n baie eenvoudige GRATIS GBP / USD Stel amp Vergeet Strategie dat jy 20 pitte daaglikse kan maak. 20 pitte beteken daaglikse 100 pitte per week en sowat 400 pitte in 'n maand. So, is dit eenvoudig GBP / USD strategie gaan nie elke dag in groot hoeveelhede pitte te bring, maar dit sal jou laat 20 pitte daaglikse met min ondervinding. Dit is die reëls wat jy sal volg met hierdie GBPUSD strategie: 1. Maak die M15 GBP / USD grafiek. 2. Maak seker die verskil tussen jou tyd en die GMT tyd. Jy kan hierdie webwerf Greenwich Mean Time gebruik om die GMT tyd te verifieer. 3. Nou gaan die sluitingsprys van die 15 minute bar wat open om 00.15 GMT en sluit om 00.30 GMT. Dit sal jou basis prys wees. 4. Plaas twee hangende bestellings gelyktydig: a) Hangende Koop aftrekorder en b) Hangende Sell aftrekorder. 5. Hangende Koop aftrekorder sal wees 50 pitte bo die basis prys wat jy nagegaan in stap 3. 6. Hangende Sell aftrekorder sal wees 50 pitte onder die basis prys. 7. TP of Neem Wins vir beide bestellings sal 20 pitte. 8. SL of Stop Loss sal ook 20 pitte vir beide bevele. 9. Ten minste een van die opsies nie hangende bestellings sal daagliks raak geopen. Jy sal nodig hê om die hangende sodat didn8217t kry geopen verwyder. Byvoorbeeld, veronderstel Hangende Koop aftrekorder kry geopen. Jy sal verwyder die hangende verkoop aftrekorder. 10. As een van die twee hangende bestellings kry geaktiveer, net die twee ordes verwyder by 00.00 GMT. Nou, moet jy hierdie eenvoudige GBP / USD strategie oefen op jou demo rekening eerste. As jy moet gesien het, is dit 'n eenvoudige strategie wat behels die opening van twee hangende bestellings met dieselfde TP en SL. Slegs een orde sal kry geaktiveer. Jy sal die ander hangende sodat didn8217t kry geaktiveer verwyder. Nadat jy hierdie GBP / USD strategie op jou demo rekening vir 'n paar weke het geoefen, kan jy saam met dit handel en maak 20 pitte per dag. Hoeveel tyd hierdie eenvoudige stel en vergeet strategie sal nie meer as 5-10 minute per dag te neem. As jy hoef nie DEMO of Practice Handelsrekening nog, kliek HIER en teken vir 'n gratis onbeperkte tydperk van Forex demo rekening GBP / USD is een van die grootste pare wat swaar kry verhandel. GBP / USD paar is ook bekend as die kabel. GBP / USD paar is wat geraak word deur die rentekoersverskil tussen die Bank van Engeland (BoE) en die Federale Reserweraad (FED). GBP / USD paar is geneig om 'n positiewe korrelasie met euro / dollar en 'n negatiewe korrelasie met USD / CHF het. Byvoorbeeld, 'n paar dae terug hierdie paar kon die handel in tandem met die euro / dollar paar. Baie handelaars handel GBP / USD en EUR / USD. Hulle moet die positiewe korrelasie tussen die twee munt pare in die lig te hou wanneer saam handel beide pare. Daar is baie strategieë om die GBP / USD paar handel. Sommige is swaar gebaseer op die Londense mark oop te maak as hierdie paar gewoonlik begin handel in 'n reeks 'n paar uur voor die Londense mark oop en is geneig om 'n tempo na die Londense mark oop te maak. Hierdie is dit. Daar is geen ingewikkelde tegniese ontleding betrokke. Oefen hierdie GBP / USD forex strategie op jou demo rekening en let op die oorwinning koers. As jy in 'n tyd sone waar jy maklik die GBP / USD 15 minute grafiek kan oopmaak op 0,15 GMT, sal jy vind dat dit 'n baie eenvoudige manier om 20 pitte daaglikse maak. Jy kan ook outomatiseer hierdie strategie met 'n kundige Advisor. The 8220100 Pips Daily Scalper8221 is 'n splinternuwe sagteware vir scalping handel - volledige handel instrument is ontwerp vir scalping handel op 1 minuut (optimale) en 5 minute tydsraamwerke suksesvol en konsekwent. Die aanwyser is ultra winsgewend en kan 100 pitte daaglikse genereer indien dit korrek gebruik word. Hier vind u 'n voorbeeld seine kan sien 8211 gemiddelde verhandelingsdag: 20 pitte, 80 pitte, 35 pitte 135 pitte in net 2 URE (By die opening London). Ons het 'n splinternuwe gevorderde tegnologie (somer 2011) dat die belangrikste scalping probleem (kort ONWAAR seine) verminder word deur 60-70 vergelyk met enige ander scalping sagteware. Dit sal jou fantastiese seine 15-70 pitte per handel Jy kan verwag 20-40 dui op 'n dag Die belangrikste beginsel van die aanwyser (Alles in een) gee, is: - 2 geheime persoonlike aanwysers, - bb Stoch (soos filters), - prys aksie scalping stelsel. Alles in ag 1 Die trefkoers van die aanwyser is oor 75-85 in die meeste geldeenhede indien dit korrek gebruik word .. Ons beveel aan dat jy lees en maak seker dat jy die hele stelsel te verstaan ​​voordat dit in die praktyk. Eksperiment en ondervinding opdoen in demo rekeninge voor die handel met jou eie geld. Dit kan jy interesseer: Kry updates Gratis 0 kommentaar: Post a Comment As jy graag hierdie post, laat asseblief u kommentaar: Populêre poste stap vir stap om 'n EA skep. Oop Meta Trader klik op die ikoon soos hieronder: Dan sal dit open160 MetaEditor soos in die onderstaande prent wees. INLEIDING RenkoScalpSystem is handel stelsel wat met behulp van Renko grafiek as hoof ontleding mark beweging Ons weet dat Renko beweging VA. Die 8220Super Trend Profit8221 is 'n volledige handel instrument is ontwerp hoofsaaklik om tendense suksesvol 'n handel. Hierdie stelsel word tans pad getoets, maar as gevolg van die bedrag van die handelaars wat wil betatoetsers Ek het besluit om dit te plaas op wees. Die 8220100 Pips Daily Scalper8221 is 'n splinternuwe sagteware vir scalping handel - volledige handel instrument is ontwerp vir scalping handel op 1.


No comments:

Post a Comment