Tuesday, October 18, 2016

Forex Roebel Usd

Live Streaming USD / RUB Charts FX Ryk - Die maatskappy, werknemers, filiale en geassosieerdes, is nie aanspreeklik nie, en hulle gesamentlik of afsonderlik aanspreeklik gehou word vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting wat op hierdie webwerf. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig wat in real-time of is dit noodwendig akkuraat nie. FX Ryk kan vergoeding ontvang van die maatskappye wat op die netwerk. Alle pryse hierin word deur die mark makers en nie deur die uitruil. As sodanig pryse nie akkuraat kan wees en hulle mag verskil van die werklike markprys. FX Ryk dra geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van enige inligting binne die FX Ryk. FX Ryk 2016 Gaan jou e-pos 'n aktivering skakel gestuur na jou e-pos. Jy sal begin om e-pos net na die aktiveer van jou account. USDRUB Forex Chart dollar RUB (Amerikaanse dollar / Russiese Roebel) Die Amerikaanse dollar teen die Russiese Roebel paar is wat die twee weerspreek en mededinger ekonomieë en politieke stelsels in die wêreld. Hierdie paar is baie sensitief vir die ru-olie wisselvalligheid as die Russiese ekonomie is afhanklik van die petroleum mark grootliks. Die Amerikaanse dollar, wat is die mees verhandelde geldeenheid in die wêreld, word beskou as baie stabiel en veilig in hierdie kombinasie te wees. Dit is hier 'n aanbieding van my eie gemaak indekse fr GBP en dollar (Ek het dit bereken vir JPY, CAD amp AUD). Soos dit blyk, my eie dollar indeks evaluering van my eie (meer dinamiese perspektief kyk) met drywende geldeenheid gewigte (nie vaste) het 'n INCREADIBLE resamblance om FXCM39s USdollar (ol al die besonderhede, veel meer besonderhede dan op FXCM39s gemaak). As ek probeer om aanwysers wat my help ontwikkel om 'n ordentlike kyk na die huidige mark toestand het, het ek probeer om my aanwysers / waardes plot op een of ander manier wat gelyktydig toon, wat en waar sth aangaan Waar het die prica aksie begin en hoe het dit versprei na ander sekuriteite. Dit is hier 'n blik van wat ek besluit het om uit te gaan, as mooi, blink kleurvolle erwe help om my 'n paar idees waar om te volg met my studies te kry. Op die Groen-Fuchsia - ons het GBP indeks stryk met alma en verder het met SMA lengtes in die reeks 10-30 probes tel. Op die Groen-Geel - ons het USD indeks eval uit my persoonlike pad van verstand, hierdie aanwyser (lyk ek dit gedoen het 'n goeie - ek het byna streng resamblance om FXCM39s USdollar). Hier op 4h Chart kan ons sien dat GBP indeks amaizingly is in lyn met rigting na dollar en van wat ek ontdek het op die prys aksie voortplanting, die belangrikste mark bestuurders, in daardie dae was JPY met 'n sterk prestasie van AUD. Ek het nie regtig 'n volledige uitkyk op GU, maar as ek dink, is klein te beweeg as regstelling en verdere aansienlike daling verwag weer met, regstelling voor die mark Vrydag en (vanaf die sluiting van kortbroek). Volledige verslag Onder asseblief Lees Oor die afgelope 30 jaar Ru-olie verbruik het geleidelik wêreldwyd toegeneem. Elkeen van die afgelope 30 jaar het 'n gemiddelde toename in die verbruik van 1,57 gesien. Eerstens moet dit duidelik gestel word dat dit nie saak die huidige stand van olie voorsien, is dit 'n beperkte hulpbron. Daar is sekerheid dat in die toekoms, sal Olie verbruik voortgaan om te groei, terwyl die aanbod sal voortgaan om te verminder. Die gevolg hiervan is verhoogde waarde van Petroleum. Afgesien van die onvermydelike, moet twee belangrike aannames ook gemaak word by die bepaling van die toekomstige waarde van ru-olie. Die Verenigde State van Amerika is bekend vir hul ingryping in OPEC nasies. Die eerste aanname wat gemaak sal word, is dat die VSA om hul buitensporige vereistes olie te verseker militêre teenwoordig sal bly in die OPEC nasies. (VSA verbruik die meeste olie in die wêreld teen 'n koers van 18.800.000 vate / dag. Die naaswenner is China op 9,7 miljoen vate / dag.) Byna al oorloë in die geskiedenis het geveg is oor die beheer van grondgebied of die verkryging van hulpbronne . Onvermydelik, sal konflikte ontstaan ​​as gevolg van hul groot militêre teenwoordigheid en politieke onstabiliteit. Oorlog is duur, vernietigende en ontwrigtende. 'N Paar metodes van befondsing oorlog is om belasting, druk geld (inflasie) in te samel of in die skuld te gaan. Al wat verswak die ekonomie van botsende nasies. Die algemene korrelasie tussen die Amerikaanse dollar en ru omgekeerd eweredig. Soos die Amerikaanse dollar depresieer in waarde, Ru waardeer en omgekeerd. Een spesifieke voorbeeld hiervan is die Golfoorlog. In 1990 binne 'n blote 3 maande het die prys van ru-hoogte ingeskiet 140 van 40 per vat as gevolg van die oorlog. Daarom sal enige toekomstige konflikte in die Midde-Ooste lei tot geweldige groei in die waarde van ru-olie. Hoe groter die erns van konflik, hoe groter is die toename in die prys. Die tweede aanname wat gemaak sal word, is dat wetenskaplikes nie in staat sal wees om 'n ru-olie plaasvervanger en dat tegnologiese vooruitgang in hernubare of alternatiewe energiebronne sal nie agter hom petroleum verbruik vind. Dit is baie waarskynlik vir talle redes. Ten einde Ru olies toekomstige groei te verstaan, moet 'n mens sy alom binne globale handel te verstaan. So 'n plaasvervanger, veral in volop hoeveelhede, is chemies onmoontlik as gevolg van petroleums maklik manipulable koolwaterstof struktuur. Alle plastiek is sintetiese polimere afgelei van olie. Ontelbare produkte bevat of bestaan ​​uit olie. Huidige wêreldwye landboupraktyke is baie afhanklik van insekdoders, 'n produk van petroleum. Daar is sowat 800 miljoen binnebrand voertuie op die planeet. Vliegtuie, treine en vragskepe is ook al afhanklik van die energie van fossielbrandstowwe. Alternatiewe en hernubare energiebronne is tans, weens 'n gebrek aan 'n beter term, underwhelming. Selfs as alternatiewe energie op 'n manier voldoende elektriese krag, genoeg om globale behoeftes te voorsien kon produseer, is dit nutteloos om elke binnebrand voertuig, vliegtuig, trein en die vrag skip. Ru-olie letterlik brandstof globale handel. Om op te som, ru-olie is 'n beperkte hulpbron op 'n eksponensieel groeiende tempo verbruik. Toekomstige konflik gebind om op te staan ​​in die Midde-Ooste as gevolg van die feit dat olie is so 'n kritieke hulpbron. Chemies, daar is geen plaasvervanger vir die smeebaarheid en diverse toepassings van Petroleum. Ekonomies, ru-olie is die ruggraat van internasionale handel. Dankie vir die tyd geneem het om my verslag te lees. Ek moedig jou sterk om jou gedagtes, kommentaar en 'n soortgelyke verlaat omdat ek 'n baie moeite in hierdie. Dankie en gelukkige Trading Hierdie kaarte toon die Italiaanse 10y BTP band opbrengs oor Duitse 10y Bund opbrengs, as 'n verspreiding. As ECB meer versprei kompressie nie in Italië en in euro periferia effekte in die algemeen kan veroorsaak, wat dan sou eenvoudig kyk na die linkerkant. Weeklikse grafiek begin om te kyk verskriklik. Ek sien 'n groot bak, wat binnekort begin om te kook Ichimoku opstel draai na lomp. Hoe lomp kan dit net wees terugkyk en sien hoe lomp dis Dieselfde kan gebeur op die lomp kant later vanjaar. Toe ek lomp sê, dit beteken lomp vir die band verspreiding, 'n veel hoër opbrengs oor Duitse Bund, so basies baie lomp vir Italiaanse 10y band. Die sleutel opbrengs verspreiding is baie geheg As hy handel dryf oor 135-140 basispunte, sal Italin effekte blaas, en die verspreiding kan maklik gaan uit na 255 basispunte As 'n paar baie groot SHT gebeur in Italië gedurende die referendum hulle in Desember, as die verspreiding sal blaas tot 340 basispunte, of selfs hoër. Onthou net hoe Griekeland kon die handel toe hulle moontlike situasie aan die Euro-sone verlaat. Sommige meer fundamentele gedagtes: 1. Italië in die algemeen het 'n groot strukturele probleem in hul ekonomie. Terwyl selfs Griekeland, Portugal en Spanje het daarin geslaag om een ​​of ander manier te stabiliseer hul ekonomieë tydens laaste vyf jaar, het Italië nie regtig bereik veel. Hulle het gestop hul fiskale agteruitgang, sit ernstige beheer oor belastinginkomste, maar kon nie 'n groot strukturele hervormings te voer. 2. Italy39s skuld tot die BBP is een van die grootste in die wêreld. Skuld is meer as 132 (.) Van hul bruto binnelandse produk, en nie 'n kans dit kan sny enige tyd gou. 3. Hulle het 'n ernstige krisisse in bankstelsel. Om die waarheid te stuur hulle hele zombie bankstelsel is absoluut bankrot, it39s net die ECB wat hulle rug en hou dit lewend. En raai wie die meeste van hul groot skuld hou, sodat hulle bande Natuurlik hul eie banke. 4. Tess het nog altyd hul politieke turmoils in die laaste 5 jaar. Hulle kan 'n ander een vanjaar te hê. PM Renzi gevra vir 'n referendum, wat sal plaasvind in Desember. Dit is op die punt om deur oop te maak vir die hervorming van die politieke stelsels (hoofsaaklik oor die vetoreg van die Senaat), en 'n absolute sleutel tot athorization vir ekonomiese hervormings te kry. In die geval van 'n mislukking, sal die Regering bedank, nuwe verkiesings sal plaasvind, waar die meeste geneig euro skepties regtervleuel goeie kans om te wen kan hê. 5. Nou vertel my hoe fckd n effektemark kan wees, waar Italy39s skuld minder riskant as die VSA is gewaardeer. Ek bedoel as jy net kyk na die nominale verspreiding van US10y / Bund en IT10y / Bund, dit is appr. 170 basispunte vs 131 basispunte. -) Korttermyn dit lyk snaaks, maar langtermyn moet dit 'n slegte grap wees. Dit is hoeveel Sentraal Banks39 manipulasies fckd die effektemarkte waardasie. Natuurlik in die geval sal daar die geringste kans Italië kon uit euro-sone val wees, sal hierdie waansin vinnig te normaliseer. 6. Ten slotte dink oor wat doen jy hou wanneer jy 'n Duitse band te koop, en wat doen jy hou deur 'n Italiaanse skuld. Dink in opsies As jy 'n Duitse 10y band, selfs al het jy negatiewe opbrengste, wat bevat 'n oproep opsie vir DEM, in geval somethiing regtig mal gebeur en Eurosone blaas. Aan die ander kant, as jy Italiaans 10y (of enige ander volwassenheid) band besit, daar het jy 'n ITL (Italiaanse lira) blootstelling. Wanneer jy Duitse Bund koop en Italiaanse BTP verkoop daaroor, sal jou sintetiese opsie wees: Lank Call DEM Lang Sit ITL Sintetiese Lang vorentoe DEM / ITL. Hoeveel dink jy 'n DEM / ITL kruis sou beweeg na 'n Italiaanse-afrit net probeer om dit te vergelyk met USDRUB, USDTRY, USDZAR beweeg. My raaiskoot is die ITL waardevermindering sou minimum 50 wees, indien nie 75. Dit is duidelik dat jy die koste van die hou hierdie opsie deur die verskil tussen die opbrengs kurwes roll downs en die verwagte opbrengs versprei betaal. Indien u enige vrae of menings in hierdie onderwerp, ek is bly om enige time. USD / RUB ek so wil kort hierdie paar bespreek. Die positiewe ruil vir 'n kort is ongelooflik aantreklik. Ek het al die pad terug na 6/2010 (wat al die data van my makelaar het, miskien omdat dit eenvoudig nie voor verhandel), en dit is op 'n alle tye hoog. Ongelukkig is die prys beweging draai op gebeure in die Oekraïne meer as enigiets anders, en dit is nou onmoontlik om te sê wat Poetin volgende sal doen (dit is, tensy hy die handel Forex, in welke geval ek wil kort hier as ek hom was, onttrek sy troepe en toerusting, kontant sy posisie in, en dan skuim, spoel, herhaal). Maar die ekonomiese agtergrond is een van die verhoging van sanksies teen die Russiese Federasie deur beide die EU en die VSA wat waarskynlik die uitwerking van devaluatie van die munt (dus ry USD / vryf verder) sal hê. Daarbenewens sal 'n afname in die waarde van die roebel negatiewe ekonomiese uitwerking op die R. F. het as sy verbruikers al hoe minder koopkrag vir buitelandse goedere en die insinking in die uitvoer as gevolg van sanksies sal bykomende olie op die verslegtende ekonomiese toestande sal hê. Gewoonlik sou 'n insinking in die waarde van 'n geldeenheid uitvoere versterk as hulle goedkoper is om buitelandse kopers geword. Natuurlik, kan Rusland se Sentrale Bank dollars te verkoop en koop roebels om die geldeenheid te versterk as hulle in die verlede gedoen het. rbth / besigheid / 2014/03/21 /. oat35269 Om dié rede gaan ek 'n gemeet risiko standpunt in te neem (relatief klein baie in vergelyking met ander inskrywings) kort die geldeenheid moet strike 37,15 prys met 'n TP van 36,239. Vuurwerke is pret. solank jy dit nie blaas jou vingers af. Aangesluit Mei 2014 Status: My Idees is net dit - Idees 3968 Posts ek so wil kort hierdie paar. Die positiewe ruil vir 'n kort is ongelooflik aantreklik. Ek het al die pad terug na 6/2010 (wat al die data van my makelaar het, miskien omdat dit eenvoudig nie voor verhandel), en dit is op 'n alle tye hoog. Ongelukkig is die prys beweging draai op gebeure in die Oekraïne meer as enigiets anders, en dit is nou onmoontlik om te sê wat Poetin volgende sal doen (dit is, tensy hy die handel Forex, in welke geval ek wil kort hier as ek hom was, sy troepe en toerusting, kontant sy posisie te onttrek in, en dan. My USD / RUB kort uitgevoer op 37,166 en het 'n teikenprys van 36,498. die verspreiding is tans 'n yslike 30 pitte, en FXCM is tans vermelding van roll / ruil op die verkoop kant as 0,96. wat is awesome. Vuurwerke is pret. solank jy dit nie blaas jou vingers af. Gegewe die onlangse gebeure het ek gedink hierdie draad sou 'n miernes van bedrywighede wees. Oral het ek nagegaan mense is wat daarop dui 'n lang op hierdie paar . My Ek gegaan het swaar kort x 7 bestellings. Ek is ook verbaas dat hierdie paar isnt gekyk meer. Ek verstaan ​​dat handelaars is geneig om weg te skram weens versprei, maar ek dink dit strenger tydens die Londense sessie sodat dit is as draaglik as, sê, GBP / NZD, wat dikwels rondom 5 pitte (cant sweer dat, alhoewel). Vir my is dit byna 'n dollar Amerikaanse ruil is wat dit verkoop. Ook, sou ek gewoonlik wegskram van 'n geldeenheid waarin 'n sentrale bank gereeld ingryp. Hier is egter die ingryping was om die roebel, wat 'n kort posisie van hierdie vlak sal baat te versterk. Dis my denke Anyhoo. Vuurwerke is pret. solank jy dit nie blaas jou vingers off. USD / RUB As niemand kan vertrou die OPEC lede of enige ander amptelike vir die saak, sou ek sê dat hulle dit om te kook iets en ten spyte van die hele gesprek oor nie in staat om gemeenskaplike grond te vind ens hulle kan die mark verras met een of ander vorm van 'n ooreenkoms en ons kan sien olie knal minimum 3-4 USD. Dit sal 'n interessante kort druk dit dalk gou baie interessant vir die kort USD / RUB handel quotBulls geld maak, dra geld maak, varke kry slaughteredquot Ons het 'n groot daling moes net en ons is reg op die steun, dink aan 'n lang weer gaan my ondersteuning soos vroeër genoem was 62,80. Ek sou daar gesluit en gewag vir 'n ander geleentheid kort om weer in te voer, maar as gevolg van die krag van die beweging en die feit dat die olie wat voorlê laai I dont sien 'n rede om die posisie op die oomblik sluit. Daarbenewens as 'n raad sal ek nooit 'n lang posisie in te neem in hierdie kombinasie, want: 1. die algemene rigting kort so dit is altyd gevaarlik om te speel vir 'n paar pitte die toonbank intuïtiewe posisie. 2. Soos ek vroeër genoem in talle poste hierdie paar is die beste drahandel in 'n lang tyd as jy dit neem kort. Dit beteken dat as jy gaan lank sal jy betaal 'n baie hoë prys vir die lang posisie en dit is net nie die moeite werd op die oomblik. quotBulls geld maak, dra geld maak, varke kry Goed slaughteredquot gedoen Manosk. Jy moet regtig vasgespyker dit. Ek is plat weer in USDRUB vir 'n paar dae saai vermis hierdie mooi beweeg. Op soek posisies weer (soos altyd). Maar dit sal wees tydens en na retracement toe wat kom. Dankie Earleone Dit lyk op die oomblik dat 'n retracement vlak sal wees as olie steeds so sterk te wees. Behalwe natuurlik as Russiese CB ingryp om die roebel te verswak. Ek dont sien op die oomblik hoekom hulle dit sou doen, maar wie weet wat aangaan agter die skerms. Ek voel dat solank olie regtig opgaan saam met die roebel is daar nie spesifieke rede vir hulle om in te gryp. Hulle het ook getoon om hulself te baie slim wees, so ek vertrou hulle nie irrasioneel te wees. quotBulls geld maak, dra geld maak, varke kry slaughteredquot Dankie Earleone Dit lyk op die oomblik dat 'n retracement vlak sal wees as olie steeds so sterk te wees. Behalwe natuurlik as Russiese CB ingryp om die roebel te verswak. Ek dont sien op die oomblik hoekom hulle dit sou doen, maar wie weet wat aangaan agter die skerms. Ek voel dat solank olie regtig opgaan saam met die roebel is daar nie spesifieke rede vir hulle om in te gryp. Hulle het ook getoon om hulself te baie slim wees, so ek vertrou hulle nie irrasioneel te wees. Olie het meer ruimte om die onderstebo. USDRUB is op die uiterste met 'n knie stamp. So vir my as ek was kort sou ek sterk oorweeg om die wins te neem. Maar ek is meestal vinnige daarmee vir Rubel my geskiedenis toon. Ek dont dink ook die CB sal ingryp. So vir nou Ek hoop vir 'n lekker skerp styging (gedryf deur dollar) gedurende die week, so ek kan begin om die skaal in om weer te posisioneer. Die man wat is swem teen die stroom ken die sterkte daarvan. Olie het meer ruimte om die onderstebo. USDRUB is op die uiterste met 'n knie stamp. So vir my as ek was kort sou ek sterk oorweeg om die wins te neem. Maar ek is meestal vinnige daarmee vir Rubel my geskiedenis toon. Ek dont dink ook die CB sal ingryp. So vir nou Ek hoop vir 'n lekker skerp styging (gedryf deur dollar) gedurende die week, so ek kan begin om die skaal in om weer te posisioneer. Ek sou normaalweg stem saam met jou en die aanvanklike plan as gepos was te sluit by 62,80 en wag vir retracement. Maar op die oomblik sien ek lekker momentum in olie wat 'n baie positiewe teken vir dollar / RUB kort en addisioneel op 'n weeklikse basis USD / RUB onder die 100 MA wat vir my 'n baie sterk sein geopen, die opening van die pad vir 'n maklike afwaartse verlenging tot 60,50. quotBulls geld maak, dra geld maak, varke kry slaughteredquot Ek sou normaalweg by u en die aanvanklike plan eens as gepos was te sluit by 62,80 en wag vir retracement. Maar op die oomblik sien ek lekker momentum in olie wat 'n baie positiewe teken vir dollar / RUB kort en addisioneel op 'n weeklikse basis USD / RUB onder die 100 MA wat vir my 'n baie sterk sein geopen, die opening van die pad vir 'n maklike afwaartse verlenging tot 60,50. Sal lekker wees. Ek hoop dat jy hierdie een te spyker en wens julle 'n baie winsgewende handel. Ek kan nie enige poste te neem op hierdie vlak van my handel reëls, maar as hierdie knie stamp gaan al die pad dit is irriterend nie te wees in posisie. Maar wat ons sê. Beter om uit te wees van 'n bedryf wat jy wil wees in dan in wees om 'n handelsmerk wat jy nie wil wees in. Die man wat is swem teen die stroom ken die sterkte daarvan. Sal lekker wees. Ek hoop dat jy hierdie een te spyker en wens julle 'n baie winsgewende handel. Ek kan nie enige poste te neem op hierdie vlak van my handel reëls, maar as hierdie knie stamp gaan al die pad dit is irriterend nie te wees in posisie. Maar wat ons sê. Beter om uit te wees van 'n bedryf wat jy wil wees in dan in wees om 'n handelsmerk wat jy nie wil wees in. Absoluut stem saam met jou. Beginsels is belangriker dat 'n mens handel, want beginsels wat jy winsgewend in die lang termyn sal maak. Soos ek gesê het my handel ook bereik my teikens maar as gevolg van die tekens sien ek ek het besluit om dit te laat hardloop. Ek sal ook nou monitor dit vir 'n verandering in momentum en sal hier my gevolgtrekkings te plaas. quotBulls geld maak, dra geld maak, varke kry slaughteredquot As 'n aanpassing op My kort posisie is by 62.50 gesluit vir 'n baie gesonde 3,06 roebel gewin. Die rede hiervoor, soos vroeër verduidelik is dat die eerste keer gesien ek olie stol teen huidige vlakke en tweedens dollar is besig om momentum. Op die oomblik is dit is gekonsentreer op groot kruise, maar dit kan oorspoel na meer eksotiese kruise so ek verkies om uit te wees. Ons sal sien hoe dit speel in die volgende paar dae en ons sal aktief op soek na geleenthede om weer in te voer. Is jy op soek en handel Probeer dit is by die uiterstes vir euro en dollar. (Ek verkies die euro handel sedert roll is beter) Ons moet draad vind om ander lekker dra geleenthede te bespreek aangesien dit die Rubel draad. (Ek handel vryf, MXN, probeer, ZAR,.) Die man wat is swem teen die stroom weet die krag daarvan. Indrukwekkende Manosk. Weereens, baie goed gedoen en my geluk. Is jy op soek en handel Probeer dit is by die uiterstes vir euro en dollar. (Ek verkies die euro handel sedert roll is beter) Ons moet draad vind om ander lekker dra geleenthede te bespreek aangesien dit die Rubel draad. (Ek handel vryf, MXN, probeer, ZAR,.) Ek het handel, en ons het in die verlede bespreek, MXN en ZAR maar my algemene waarneming na 'n jaar van die saak is dat hierdie quotemergingquot of eksotiese geldeenhede is dit nodig om handel te dryf 'n goeie begrip van die politieke omgewing wat die grondslag vir die bewegings in hierdie buitelandse valuta bied. Ek beklemtoon politieke omgewing, want die ekonomie 'n baie klein rol in hierdie gevalle te speel. Hierdie geldeenhede duidelik te beweeg volgens die politieke stabiliteit / onstabiliteit en daarom is dit nutteloos vir enige handelaar om te kyk na die ekonomie aan die verwagtinge voldoen en dus beweging te meet. Die rede waarom ek sê dit is dat wanneer ons kyk na die politieke omgewing in hierdie buitelandse valuta besef ons dat Rusland het politieke stabiliteit (ongeag of ek saamstem of verskil met Poetin) wat vertaal ter ondersteuning van die CB om sy werk te doen. Dit gebeur ook 'n baie verstandige CB (die enigste deel van die ekonomie Ek dink in hierdie geval) wat sal doen wat nodig is om 'n goeie finansiële omgewing te ondersteun. Oorweeg nou Mexiko: baie swak politieke stabiliteit met 'n groot bedreiging van Trumps retoriek ens, naburige ander onstabiele lande wat oor kan oorspoel na Mexiko. So 'n baie onvoorspelbare omgewing. Ek het goeie geld op MXN aan die kort kant, maar gelukkig het ek opgehou handel dit omdat, ongeag van waar olie gaan dit gespring 18-19,80 te danke aan die kak oor die muur wat Trump vertel die Meksikane. Dieselfde storie met ZAR. Ek onthou terug in Februarie Ek was op pad met 'n gesonde posisie lang ZAR, toe ek daar aankom by 'n lughawe te vind dat ek verloor 10k omdat daar 'n paar politieke onsekerheid was, sê iemand iets wat terug na normaal teruggekeer net min of meer 4 dae later, want dit was net woorde nie, maar dink wat kon uitgewis jou rekening. Ek dont like hierdie ambagte. Ek is bevrees dit is dieselfde storie nou met Turkse lira. Politieke onstabiliteit en onsekerheid wat vertaal na valuta wisselvalligheid. Ek is nie oortuig dat Erdogan het 'n plan so ek probeer duidelik van enige TRY valuta spekulasie te bly. quotBulls geld maak, dra geld maak, varke kry slaughteredquotRussian Roebel Band verhef in reaksie op hoër dollar / RUB Trades Huidige Trading Range: 35,85-44,85, Vorige Trading Range: 36,65-44,65 Huidige internasionale reserwes 454,7 miljard, 40 miljard van Maart dollar / RUB verlede week gesluit op 'n nuwe hoogtepunt van 40,085 Woensdag die Bank van Rusland weer aangepas om die operasionele groep waarin die roebel sal na verwagting handel teen 'n 0.55USD / 0.45EUR geldeenheid mandjie. Die laer gebind is vasgestel op 35,85 met 'n bogrens van 44,85, het van die Oktober-7de onderste en boonste grense van 35,65 en 44,65 Hierdie 20 kopeck verandering in die reeks seine die grootste styging sedert die gemerkte inval in die Krim op die 28ste Februarie waarin die reeks met 35 kopecks. FX ingrypings is waarskynlik om voort te gaan dwing aanpassings in die reeks as verslegtende interne en eksterne omstandighede voortgaan om 'n bedreiging vir die Russiese ekonomie en die Rublersquos waarde inhou. Onder 'n bestuurde float stelsel die Bank van Rusland betrokke dikwels in FX wisselvalligheid smoothing, ten einde toe te laat om die ekonomie aan te pas by die strome in die Rublersquos wisselkoers. Aanpassings word gemaak om die valuta handel binne 'n band wat strek van 9 roebels hou, hersiene uit 7 Augustus 18de. en outomaties plaasvind wanneer 'n kumulatiewe volume 350 miljoen in FX gekoop of verkoop. Om hul geldeenheid te ondersteun, tussen Maart en Oktober, Rusland uitgeput hul internasionale reserwes deur 40000000000 met byna 'n kwart van die vermindering voorkom tussen September en Oktober. Selfs met die onlangse ingryping, Rusland is nog steeds een van die worldrsquos grootste buitelandse valuta reserwes met 'n balans staan ​​by 454700000000. Dit is dus waarskynlik dat ingryping om die roebel te handhaaf sal voortgaan om as swak plaaslike en internasionale toestande steeds implikasies vir die geldeenheid inhou. Eksterne skokke insluitend gly oliepryse en sanksies het Russiarsquos volume van die produksie en uitvoer wat gelei het tot 'n skamele groei OECD voorspelling van 0,5 verminder. Met 'n somber ekonomiese vooruitsigte beleggers sal na verwagting 'n risiko nadelige houding en waarskynlik skuif kapitaal geskat op 100 biljoen in die buiteland te neem. Daarbenewens het 'n beperkte lenings geleenthede banke sukkel om Amerikaanse dollar gedenomineer skuld te betaal gelaat. Met baie van hierdie tekortkominge wat strukturele aard, monetêre oplossings bly beperk. Een moontlike monetêre oplossing behels die Sentrale Bank die verhoging van rentekoerse vir die 4de keer vanjaar in 'n poging om die vlug van bedryfsbates te beperk en nuwe beleggings te lok. 'N Verdere toename in die maatstaf koers kan ook help bring Septemberrsquos 8.0 inflasie terug in ooreenstemming met die 6.5 teiken. 'N Tweede monetêre instrument, korttermyn ope mark bedrywighede, gebruik kan word om die banksektor te verlig deur buitelandse valuta terugkoopooreenkomste. Hierdie ooreenkomste sal banke met die nodige reserwe's in ruil vir kollaterale om hul skuldverpligtinge na te kom. Tot enige besluite geneem word by die volgende vergadering monetêre beleid op 31 Oktober die dollar / RUB lyk om voort te gaan in die rigting van die boonste band sluiting verlede week op 'n nuwe hoogtepunt van 40,085. Weeklikse USD / RUB Chart DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM.


No comments:

Post a Comment