Tuesday, October 11, 2016

Handel Strategieë Eva Online

Mineral Trading Dit is een van die mees gevaarlike maar lonende loopbane in Eva Online. Die bedrag van ISK jy kan verdien en verloor in een dag is net verbysterend. Dit is uiters belangrik dat 'n handelaar weet wat hulle doen voordat jy probeer om hierdie soort van handel aan te pak. Die risiko van die verlies van groot hoeveelhede van die ISK is baie hoër as die gemiddelde tipe handel. Minerale handel kan gedefinieer word as die koop en verkoop van groot hoeveelhede van minerale. Minerale word gedefinieer as die gereelde dinge soos Tritanium, maan minerale, die gevorderde komponente van die maan minerale, al die isotope, en uiteindelik al die planete interaksie dinge. Kyk op die onderkant van hierdie post vir 'n volledige lys. Hoe om voordeel te trek Daar is verskeie maniere om af wins van handel minerale, en soos altyd is dit nodig om 'n nis wat vir jou werk te vind. Minerale handelaars gewoonlik net uit te hang in Jita, dit het die hoogste volume. Hier is 'n paar van die algemene maniere handelaars wins uit minerale handel. 3 algemene metodes Onmiddellike Draai Around - Dit is 'n poging om af te baat die onmiddellike rande wat 'n item wat reeds mag hê. Die oomblik wat 'n item is dit gekoop is terug te koop. Byvoorbeeld trit is het te koop bestellings vir 3.00isk en verkoop bestellings vir 3.20isk. Dit beteken dat dit 'n marge van .20isk. Weeklikse Smeer - Sekere items eenvoudig meer tydens sekere tye van die week kos, die mees noemenswaardige is die naweek. Dinge is net gekoop op die naweek, en die volgende keer 'n alliansie sal maan minerale los op die mark kan wees gedurende die week. Die idee is om dinge te koop wanneer dit is algemeen goedkoper en verkoop wanneer dit duurder. Lees die mark grafiek en op soek na patrone is die sleutel. Patch Dag Spekulasie - Hierdie metode behels dat 'n soort van voorkennis oor 'n opkomende kol, of enige inligting ontginning sodra dit vrygestel word om die populaces. Byvoorbeeld, as hulle die bedrag van titanium is die vermindering in Veldspar, dan is die prys van titanium moet optrek. Die sleutel hier is vinnig om te wees. Mineral Trading afgebreek Maan Minerale - hulle is 'n dier almal op hul eie. Hulle kan groot marges, of geen grense het. Alliansie kan groot hoeveelhede op die mark dryf die prys af tydelike daal. Die handel elite kan wees in die mis van 'n massiewe mark manipulasie poging. Hierdie mark is oor die algemeen beskou as uiters wisselvallig. Planetêre interaksie Goeie - Hulle is die klein vertraagde broer van maan minerale. Hulle het 'n baie waarheid en daarom is dit 'n goeie idee om te kyk na die volume wat die spesifieke PI goeie verhandel teen. Hulle kan lekker marges het en relatief stabiel. Daar is swaar mededinging in die mark, en 'n groot winsmarge kan weg tot niks word Uiteindelik voordat enigiets selfs verkoop. Isotope / POS brandstof - Hulle het 'n vinnige draai om, en sy redelik maklik om af te haal beduidende hoeveelhede van die dinge. Die probleem is dat almal weet dat POS brandstof is warm, en die marge is verskriklik. Die sleutel hier is om 'n ogie te hou oor hierdie dinge te hou en seker te maak om te spring in die geveg wanneer die rand is ordentlike. Gereelde Minerale - Hulle het 'n mooi stabiele prys per streek. Die truuk met hierdie is 'n aanbod van goedkoop minerale te vind en dan sleep dit na Jita. Die probleem is dat selfs met 'n volle vragskip van Titaan, sal die wins steeds baie laag. Onthou vragskepe is ook goddelose slow. Warning: Ive verlate EVE omdat Ive gevind baie ontstellend dinge en hoef jy nie beveel om te speel. Dit is oud en waarskynlik uitgediende Inleiding Welkom by EVE aanlyn wannabe miljardêr EVE Online is 'n free2play spel as jy weet hoe om character geldeenheid (ISK) kry as jy Plex kan koop vir ISK van ander spelers. Hulle skep Plex deur dit in die item winkel van die ontwikkelaars koop. Deur die oopmaak van die Plex 30 dae by te voeg om jou inskrywing tyd. Wat kan jy die ISK gebruik vir enigiets in die spel. Jy kan elke enkele skip en item te koop, is niks soulbound soos in WoW. Skepe, hul modules en die inhoud van die vrag kan vernietig word deur NPC Pirates en vyand spelers, so daar is altyd 'n rede om iets nuuts te koop. Anders as in ander speletjies, hoef jy verdien ervaring punte deur die doen quests. Die vaardigheid punte net blyk uit niks in real-time, ongeag hoeveel jy speel. 430112255 vaardigheid punte word benodig om al die vaardighede in die spel te leer. Dis 18 jaar en 2 maande met die beste inplantings, met behulp van volmaakte eienskappe. Maar jy word toegelaat om meer as een rekening het nie, so 'n paar karakters leer dinge op dieselfde tyd. Een van hulle leer-industrie, die ander leer klein skip gevegte, die volgende een slag, die vierde logistiek skip (geneser), die vyfde kapitaal skepe en so aan. Elke rekening moet betaal word en indien jy ISK het, kan jy hulle almal te betaal deur Plex. Dit is 'n handels gids. Dit bied jou veel hoër inkomste as enige ander EVE aktiwiteit. Maar dit gaan nie gepaard met die skiet van dinge (spelers, NPC Pirates, asteroïdes), maar die vervoer van items tussen stelsels en opdatering mark bestellings. As jy hierdie haat, hoef dit gelees het. Dit is 'n baie lang gids en jy is nie verwag om dit in 'n keer te lees. Dit sal nie iewers heen te gaan, kan jy terugkeer en voortgaan. Items in die spel is wat deur PVE aktiwiteite: doodmaak NPC Pirates, loop kuier vir NPC sending agente en mynbou. Die mense wat hierdie wil hul ware te verkoop aan spelers wat wil om dit te gebruik. Hulle is nie in dieselfde stelsel, hulle is nie aanlyn in dieselfde tyd, het hulle dit nie ken mekaar en hulle wil om te verkoop / koop nou. Dit is waar jy in die prentjie kom. Jy rig koop bestellings in die plekke waar die verkopers is, beweeg die items na die plekke waar die kopers is en die opstel van verkoop bestellings. Die verskil tussen die twee ordes minus fooie is jou wins. 10-50 wins isnt skaars in EVE aangesien die meeste spelers is stom en lui of net dont care. Handelaar karakter Soos ek gesê het, leer vaardighede neem real time. Jy wil hierdie spel te speel met 'n doel. As dit is nie om ryk te word nie, maar om PvP doodslaan te kry of om 'n paar rollenspel doel te voltooi, moet jy 'n toegewyde rekening om dit te doen. Jou eerste (hoof) ag geneem moet jou primêre aktiwiteit en nie handel dryf. Moenie handelaar Alts jou hoof rekening as opleiding van die handelaar sal die opleiding van jou belangrikste stop, vertraag jy uit jou doelwitte te bereik. Jy moet 'n tweede rekening begin vir verhandeling. Dit is die enigste rede waarom Id stel om die regte geld te betaal: om jou handel rekening te begin. Natuurlik as jou primêre doel is om ryk te word, jou hoof rekening is die handelaar. Wat doen 'n handelaar karakter nie stel koop en verkoop bestellings in een of meer plekke. Die vaardighede wat hy is gefokus om die vaardighede te kan opstel van die bestellings en die vaardighede en puntestand (reputasie met NPC faksies) wat nodig is om die fooie te verminder. Die eerste stap in die rigting van die bou van 'n handelaar (of eerder 'n) karakter is om Kubernetika leer. As jy 'n nuwe speler, lvl 1 is genoeg. Hierdie vaardigheid kan jy inplantings wat die spoed van jou skillpoint versameling te kry. Die 2 inplantings kos sowat 2M ISK, geld wat jy hoef nie as newbie. As sy nie jou eerste rekening en jy is nie 'n totale newbie, Id raai om te leer Kubernetika 4 in staat wees om 4 inplantings gebruik. As jy 'n newbie wat hoef nie geld, sal jy begin jou loopbaan agente omdat hulle sal gee jou saad geld. Begin leer die sosiale vaardigheid onmiddellik aangesien dit jou staande (reputasie met NPC faksie) gewin verhoog. Belangrik: doen die loopbaan agente vir die faksie wat jy wil om handel te dryf vir. Elke faksies is vriendelik om een ​​en vyandig teenoor twee ander faksies. As jy missies (insluitend loopbaan agent missies) om Caldaris doen, sal die Gallentes julle haat en jy sal ekstra koste in Dodixie. As jy nie seker is, begin 'n Caldari eerste, as Jita is die belangrikste handel hub. Dus, terwyl die leer van die vaardigheid Maatskaplike tot 4, moet jy al 5 missie kettings doen. Voel vry om jou opleiding vir 'n vinnige vaardigheid soos astro metrisch wat nodig is vir die verkenning van ketting onderbreek. Jy sal geld kry vir die opdragte en sodra jy 2 miljoen onmiddellik koop n 2 inplanting, jy sal hulle vind deur te soek vir - beta, eerste koop die charisma, as die wilskrag en so aan. Om die loopbaan agent missies te voltooi sal u vaardighede soos verwoesters nodig, so dont verwag om hulle almal klaar in jou eerste dag. Daar is tyd. Een van die belangrike voorstel. In die skandering missie, kry ses dokumente uit elke houer. Jy plunder een, wag, dit respawns, plunder dit weer totdat jy 6. As jy nie 'n totale newbie, en het geld vir 'n stel van 4, dan leer Kubernetika 4, kry die stel, dan leer verwoesters 2, faksie Fregat 3, rig 1, Astronometrics 1, produksie 1, Hull opgraderings 1, nabranders 1, faksie spesifieke wapen 2, vinnige vuur 2, beheerde bars 2, Skerpskutter 2, Motion voorspelling 2. As jy waardeer speeltyd oor vaardigheid leertyd, lei Caldari fregat 3 en klein baster torings 2 ongeag van jou faksie. Klein railguns met 'n yster beheer oneshots voorgereg missie frigs van maksimum fokus reeks, spaar jy baie gejaag. Kry 'n vrag magneet te haal die missie-buit hulle vervolg in daardie afstand. As jy hoef nie 'n V4 staat bestry hoof, leer die Industriële vaardigheid van dieselfde faksie jy geleer Fregat 3. Kry Vera 1. verander om vir Cha 8, Will 6. Kry Maatskaplike 4, Onderhandelinge 2 (of 3), Connections 3. Fit 'n verwoester en briesie trog die loopbaan missies. Moenie vergeet om 3 stukke van die eksplorasie houers plunder. Let wel: jy sal die deskundige verander om dit aan wenk hieronder te kry. Hoe dit ook al jy 04/02 inplantings, jy Maatskaplike 4, onderhandeling 2/3, verbindings 3 en klaar jou loopbaan agente. Nou as jy newbie, leer faksie industriële skip 3. Jy het twee primitiewe industriële skip van jou loopbaan agente, kan jy dit vervang met 'n beter een wat vaardigheid. Kry Vera 1 te staat wees om houers wat jou skip grootte verhoog te gebruik. Na die volgende mag julle ook verander om vir Cha 8, sal 6. Jy doen dit op die karakter skerm, skryf spyskaart, verander om nou knoppie. 6 punte tot wilskrag, 8 tot charisma. Die vaardighede sal jy leer sal gebruik hierdie eienskappe. Om die maklike punteleer te kry, moet jy die ander twee loopbaan agent klomp van jou faksie te voltooi. Kyk op die gekoppelde WIKI bladsy en reis om hulle in jou verwoester. Elke sending klomp voorsien 'n ander 10M geld en goeie punteleer. As jy 'n newbie en didnt haat die missies veel, sal jy 'n reis na die geallieerde faksie Career agente te (Caldari-Amarr, Gallente-Minmatar) is bondgenote. Wanneer jy die geld het, die plek van die 2 inplantings tot 3 vir charisma, wilskrag en geheue. Jy sal die volgende vaardighede aan te leer as 'n handelaar: Rekeningkunde 5, makelaar verhoudings 5, kontraktering 3, Marge handel 4, Handel 4, Retail 5, Wholesale 4. Moenie dit doen in daardie volgorde. Verhef elkeen na 1, dan 2 (sommige kan slegs geleer agter ander kinders is hoog genoeg is), dan 3, 4, uiteindelik 5. Indien jy nie 'n newbie en jy is 100 seker dat jou alt gewoond iets te doen anders wat jy kan red ongeveer 'n week tyd deur gebruik te maak van al jou remaps. Begin met I10-P4 tot Kubernetika 4 leer, prop in die inplantings, leer al die verskillende vaardighede bo, verander om W10-C4 leer Handel 4, Retail 5, makelaar 5, verander om C10-M4. Jy kan Maatskaplike 4 leer op W10-C4 as in die haas of in C10-M4 indien nie, EVE-vanlyn vir 3 weke voor loopbaan missies. Dit is baie nie aangeraai om beginners wat dit oorweeg om te vervaardig, PI of ernstig te sleep oor hierdie karakter en kan nie omdat hulle hulself toegesluit om C10-M4 vir 10 maande. Puntestand So jy het 3/4 inplantings, het die Trading vaardighede op 04/03 en het sowat 80 m van die loopbaan agente. Gereed om Jita reg om nie so vinnig te regeer. Elke keer as 'n item te verkoop, moet jy makelaarsfooie en verkope belasting te betaal. Elke keer as jy die opstel van 'n koop orde, moet jy makelaar betaal. Die BTW is 1.5 (15M na verkoop vir 1B) en kan tot 0.75 word afgeneem deur te leer Rekeningkunde 5. Die makelaar fooi is 1 en kan tot 0.75 word afgeneem deur te leer Broker verhoudings 5. So as jy 'n item te koop vir 90m en verkoop dit vir 100M, betaal jy 675K750K750K 2.175M, wat byna 22 van jou wins is. Jy nie wil nie. Ek het goeie nuus: makelaarsfooie kan aansienlik verminder word deur die faksie van jou hou. Hulle het reeds 'n bietjie soos jy as gevolg van die loopbaan agent missies. As jy maak jou paneel puntestand op die karakter skerm jy sal sien hoeveel. Die ongeveer 3-4 (2-3 sonder verbindings). Dis nie veel nie, veral as makelaars ignoreer verbindings. Hoe kan jy dit verbeter Die steunpilaar van die staande toename is die storielyn agente. Jy kry 'n storielyn sending na doen presies 16 missies van dieselfde soort, dieselfde vlak, dieselfde faksie. Jy sal eers uit te vind wat korporasie besit jou middelpunt. Jita word besit deur Caldari Navy, kan dit gebruik as 'n voorbeeld. As jy 'n hoof wat V4 bestry missies kan doen, moet jy net vloot met jou hoof, vlieg na die missie punt in 'n kapsule (NPC Pirates ignoreer) en laat jou kop afwerking nie. As jy dit nie, sal jy V3 verspreiding missies in jou industriële skip. As jy op hierdie manier gaan, sal jy dit so vinnig as moontlik te doen. Gebruik die agent Well om 'n stelsel te vind met 3-4 V3 verspreiding agent van jou faksie. haal hulle almal op, vul hulle terugkeer. As jy Caldari is, ek raai die Ono-ketting. Dit is 'n reeks van stelsels naby die stelsel Ono. Daar is net een manier, sodat die agente kan nie jou stuur na verskillende plekke. Voltooi presies 15 missies. As jy tel verloor, kan jy die beursie joernaal en filter oop vir loopbaan agent belonings. Na voltooiing van 15 missies (V3 verspreiding of L4 geveg met hoof), gaan na 'n storielyn agent van jou teiken korporasie. Vir Caldari Navy gebruik ek Nouteras Ashata. Vlieg na haar base, maak die agent finder en soek vandag vir almal agente van dieselfde tipe as die vorige 15. Vind die naaste, en doen sy sending. Deur dit te doen sal die storielyn agent maak die stuur van jou 'n pos in 'n paar minute. Dan kan jy haal die storielyn missie wat beter belonings beide in ISK / item en puntestand het. Jy kry baie korporasie punteleer en mooi bedrag van faksie punteleer. As jy V3 uitkerings gedoen het, kan jy nog kry V3 bestry storielyn. betaal net iemand op die plaaslike kanaal om jou te help. Bied hom 10-20M ISK en die buit van die geveg. Gaan voort met die bogenoemde totdat jy 8 staan ​​voor verbindings vaardigheid teenoor die korporasie. Die faksie staande sal ongeveer 6. Vir nou, dis redelik en sal ongeveer 0.35 makelaarsfooie voorsien. As jy 'n geveg hoof, kan jy aansienlik verhoog dat deur dit te doen die kosmos missies. As jy geld om seerower tags koop, kan jy die datacenter missies te voltooi. Jy kan ook die Susters van Eva Epic missies. Plaaslike sleep Nou het jy punteleer en 'n paar saad geld van die missies, selfs as jy begin as 'n totaal nuwe. Jy kan kies 'n handel professie. Een van hulle is die plaaslike sleep. Jy hoef nie te tel nie, dit is 'n opsie. As jy dit doen, sal jy 'n ordentlike sleep skip nodig. Jy kan dit kry óf deur te leer faksie industriële 5 en die gebruik van 'n T2 industriële of deur te leer om 'n Orca loods. Die mooi groot en het 'n groot tank vermoë. Jy sekerlik geleer genoeg van die spel deur die nou te EVEMON gebruik, bereken die optimale verander om dit aan en gaan vir Orca of Freighter. Maar laat nie so vinnig jaag. Jy is nou in 'n middelmatige faksie industriële, soos die Das II. Jy kan OK-ish wins te maak deur koop tritanium, pyerite en ander materiaal versprei oor die nabygeleë gebiede en sleep dit na die middelpunt te koop. Sommige streke is baie naby aan 'n middelpunt in 'n ander streek. Byvoorbeeld Jita is 2 spring weg van Lonetrek, Die Citadel en SINQ Laison sodat jy kan sleep terug van hom aan Jita. Maar so 'n vervoer word sterk beperk deur die klein cargohold van jou skip en sy swak tenk. Industriële skepe is stadig en dikwels geskandeer deur seerowers. As jy meer waardevol vrag as N Tornado battlecruisers (71m) dra, kan jy verwag N / 2 Tornados om jou aan te val met 12000EHP oneshot. Kry 'n beter tenk, goedkoper vrag of vergeet van die industriële Wat oorbly vir jou in die plaaslike sleep: shinies Jy kan inplantings, skillbooks, seerower etikette, modules en ander klein, maar duur items te vervoer in 'n klein fregat grootte skip soos aanranding fregatte, interceptors, covops skepe. Hierdie geleer kan word in 'n week of twee. Jy kan die opstel van plaaslike bestellings verandering van die omvang van die orde. Net kyk uit vir lowsec stelsels, net covops skepe daarheen te gaan vir 'n multi-miljoen vrag. Die NPC seerower jagters verkoop hul buit vir jou goedkoop koop bestellings en dan die items vlieg jy na die middelpunt te koop. As jy 'n Orca of Freighter, kan jy dieselfde vir 'n groot volume, goedkoper dinge soos tritanium doen. Daar is 'n spesiale mark hier: verfyn. Jy sal leer om die vaardighede Verfyning 5, raffinadery doeltreffendheid 4, Velspar / scordite / wat ookal verwerking 2 en wat jy kan koop goedkoop erts en sleep dit na die middelpunt waar jy 'n hoë punteleer te perfek te verwerk om minerale soos Tritanium, verkoop dit. Onder die handel beroepe plaaslike sleep het die hoogste opbrengs op belegging, laagste risiko, maar laagste opbrengs op tyd (tensy jy iets idiotiese doen). Die prakties 'n maal waar jy vervoer vir prysverskille. Jy kan goeie geld te maak, selfs as jy net 'n honderd miljoen saad geld maar jy kan nie meer as ongeveer 100-200m / uur maak, selfs as jy is baie ryk. Dit is die eerste handel professie Id stel om 'n newbie. Jy kan die ISK / uur te verbeter deur jouself nie sleep, maar die oprigting van 'n koerier kontrakte. Jy kan 'n openbare kontrak wat enigiemand kan volledige stel of jy kan draai na sleep korps soos Rooi Padda Freight of Druk Industries. Hierdie manier waarop jy gee 'n bietjie geld, maar te red al die sleep tyd. Stasie handel Hier jy net sit in jou sentrum en bestuur verkoop en koop bestellings. Dit is duidelik dat die koop bestellings is kleiner as verkoop bestellings so die verskil is jou wins. Dit moet betekenisvolle vertrekpunt geld, goeie vaardighede (al 4 is minimum) en dat die inhoud met enige sterre, net die venster mark nie sien. Dit kan vervelig wees. Die grootste probleem van stasie handel is die 0,01 vloek. As jy 'n koop sodat 100000000 en 'n verkoop vir 120000000 jy is nie te lank te wag totdat iemand sit 'n koop sodat 100000000,01 en 'n verkoop vir 199999999,99. Die ergste ding wat jy kan doen is om na aanleiding van die dieselfde strategie. Die vir bots en mense wat tyd vry te oorweeg. Jy sal aggressief sny die prys en moenie die AH kamp. Check pryse twee keer 'n maksimum dag. In die vorige 100m / 120m voorbeeld moet jy gaan vir 102m / 118M dan 104M / 116m en so aan, totdat die pryse is binne 2 wat naby die winsgewendheid beperking as gevolg van belasting en makelaarsfooie. Die rede om dit te doen is toenemende volume. As die verkoop prys is hoog, sal baie kopers sê skroef jy en gaan plaas dit self of die opstel van nog 'n 0,01 Koop orde. As die koop prys is laag, sal die boere sê skroef jou. As die twee pryse is redelik naby, hulle aanvaar dit en eenvoudig te verkoop / koop so baie items wat al 0,01 bestellings voor jy opgevul en joune ook. 0,01-ers gewoonlik laat op 'n sekere punt, want hulle moet baie tyd om bestellings te werk bestee. 2M wins vir 20 sekondes is 360m / uur. Dieselfde wins vir 1 uur kampeer is erger as mynbou veldspar in 'n fregat. Stasie handel het 'n paar sekondes per item so met meer tyd wat jy kan meer items by te voeg en bygevoeg. Die opbrengs op tyd is beter as plaaslike sleep, tot 500M / uur as jy genoeg geld het. Die opbrengs op belegging is selde meer as 2-3 / dag (onthou nie alle bestellings vul elke dag) wat slegte isnt maar om kontant in 500M / dag wat jy nodig het om te belê oor 20B. Die risiko is dat pryse oornag kan daal en dan jou verkoop bestellings hoef volledige, jou koop bestellings doen sodat jy sit op die items wat jy gekoop het vir meer as wat hulle nou verkoop. Hierdie geval, tensy jy baie-baie seker dat dit is net 'n tydelike versteuring, sal jy die verlies eet en te verkoop vir hierdie lae prys en voort te gaan. As jy wag, kan jy selfs meer verloor. Ongelukkig in 'n onverwagse prys spring jy let. Jou verkoop bestellings volledige op die ou prys, jou koop bestellings nie en jy sit daar sonder items te verkoop. Inter-sentrum sleep Hier arbitrage tussen die pryse van verskillende hubs: Jita, Dodixie, Amarr, Hek en Rens. Jy moet meer as een handelaar alt hiervoor, 1 vir elke sentrum wat jy wil bedek, sodat sy 'n bietjie moeiliker om te begin. Jy rig koop bestellings waar iets is goedkoop en verkoop dit waar sy duur. Jy kan dit doen die sleep jouself of per koerier kontrakte. Dit is by verre die mees winsgewende aktiwiteit, tot 1B / uur. dit moet egter die grootste belegging en hou die meeste risiko's. Jy moet stasie handel die item in elke enkele middelpunt gewoonlik en op die top van wat jy doen die inter-sentrum sleep: As die item geld vir 120/90 op Rens en 110/90 op Jita, dit noem wat jy op Rens. Natuurlik kan jy cant lys te veel as Rens is 'n kleiner mark en hulle kan glad nie verkoop nie. Kyk na die blad prys geskiedenis. Om dit reg te doen, moet jy elke items volume en prys in elke middelpunt jy werk op leer ken. Ek sou eerder nie raai doen inter-sentrum sleep as jy nuut is. Op die top van die hoër belegging nodig, moet jy meer Alts (baie tyd toenemende statistieke) en hulle gesink koste as jy van gedagte verander. Die middelpunt-sentrum roetes ook kamp deur seerowers. Hulle kan nie vang jy as jy dit nie versuim nie, maar 'n klein fout soos die deur beantwoord kan jou hauler om decloak op die hek te kry en jou vrag verloor. Wat items om handel te dryf Dit is die belangrikste vraag en dit is die vraag wat ek kan die minste te help. Jy kan sien wat Im handel op my blog, maar ek dink jy nie wil wees copycat1241. Jy moet dit uit te vind. Een voorstel: handel items wat jy in jou hoof aktiwiteit gebruik (met die aanvaarding van sy nie handel). Byvoorbeeld as jy 'n Minmatar FW vlieënier as hoof aktiwiteit, handel met items wat jy jouself uit die LP winkel of die skepe en modules wat jy in 'n geveg gebruik of die missie buit van die FW missies en so. Items wat jy weet. My ISK poste kan jou help om die maak van EVE geld. Jy kan ook deelneem aan die goblinworks kanaal in EVE vir mark vrae en discussions. I was in gesprek met 'n maat-maat gisteraand en sy genoem dat sy gebruik om te gaan na byvoordele mynbou stelsels weg van handel hubs en sit Koop bestellings vir Trit teen 'n baie goedkoper as die huidige pryse (dws. 1000000 trit 4.0 ISK st / terwyl Jita is om 5.07). Sy het gesê sy het 'n stewige wins omdat mynwerkers óf nie geweet waar om hul minerale te neem of kon nie hulle te vervoer. My vraag is - Kan ek vertel waar hierdie stelsels kan wees deur te kyk na die starmap en sy verwante statistieke moet ek gebruik 'n eksterne webtuiste Ek het 'n mynwerker myself, maar ek gewoonlik gevolg my maat om my, so ek is nie seker waar hierdie stelsels is ek moet kyk vir. gevra 2 Julie 13 op 16: 48There is 'n hele leër van maniere om ISK maak in EVE met min of geen moeite. Persoonlik die beste en mees winsgewende manier om miljarde EVE ISK, met die minste hoeveelheid moeite te maak, is deur middel van EVE Online Trading. Die inligting in my EVE Trading gids is ontwerp om jou miljarde EVE ISK met 'n minimale inspanning te maak. Dit EVE Trading gids is gebaseer op my persoonlike mening, ervaring en die konsolidasie van die beste inligting huidiglik beskikbaar. Eintlik suksesvolle EVE Trading kom neer op die koop van goedkoop en verkoop hoog, terwyl net sit in 'n stasie. Dit neem min moeite afgesien van die leer van die mark, die tydsberekening van jou koop en verkoop, en die verhoging van jou wins deur die kies van die regte vaardighede. Hierdie eenvoudige taktiek werk in alle ekonomie gedryf MMO8217s en die werklike lewe ook. Ek het baie EVE ISK maak handel truuks van die rykste EVE spelers tot dusver geleer het, kan hulle 'n bietjie uit jou ervarings en menings verskil, maar hulle werk, en baie goed werk. Ek sê altyd 8220if jy die beste wat jy het om te leer van die best8221 wil. Ek bekendmaking van my persoonlike, nou bewaarde geheime vir jou om te gebruik. Sommige van die baie geheime en winsgewende tegnieke wat ek gebruik cant hier geopenbaar word as gevolg van kopiereg en wetlike beperkings. Ek kan jou egter vertel wie en waar ek hierdie uit, en raai wat jy my EVE Billionaire Review lees vandag, klik hier. Stap 1) Skep 'n EVE Online Trading karakter / Alt Neem asseblief kennis dat dit nie 'n noodsaaklike vereiste vir 'n handelaar te bou. Ek maak steeds ernstige geld op my karakter en ek konsentreer op teen vaardighede as ek veg hope meer pret. Ja, jy 'n groter treffer te neem in makelaarsfooie maar jy nog tonne en tonne van ISK maak met baie min moeite. As jy wil volle handelaar gaan die volgende inligting het betrekking op die belangrikste vaardighede ens wat jy moet gebruik. Watter eienskappe wat jy nodig het Charisma: A character8217s aantreklikheid aan ander. 'N Hoë charisma kenmerk help in alle handelinge met agente en korporasies. Wilskrag: (meer sekondêre) Die rit en vasberadenheid nuttig vir bevelvoerders, grootliks die verbetering van hul leierseienskappe. Memory: (meer sekondêre) Die vermoë om data vinnig en doeltreffend op te slaan en haal sodoende komplekse en herhalende aktiwiteite, soos die vervaardiging en produksie, makliker om te presteer. Maak seker dat jy 'n hoë charisma is die nommer 1 doel vir enige handelaar. Dit direkte invloed op hoe vinnig jy die vaardighede wat jy nodig het om biljoene te maak deur trading. Try na te streef vir aansienlik hoë charisma kan bemeester, met wilskrag en Memory gesamentlike tweede aangesien dit dikwels sekondêre eienskappe vir jou vaardighede en soms primêre. Memory kan baie belangrik wees as jy gaan in swaar vervaardiging. Watter vaardighede om Pick Rekeningkunde: vaardigheid op weg kwadratuur die kans en eindig van saketransaksies, die behoud van die tjek boeke styf. Elke vlak van vaardigheid verminder transaksie belasting deur 10. Primêre Kenmerk: Charisma Broker Betrekkinge: vaardigheid op ry af markverwante koste. Elke vlak van vaardigheid verleen 'n 5 verlaging in die koste verbonde aan die oprigting van 'n mark orde, wat gewoonlik tot 1 van die totale waarde order8217s kom. Dit kan verder beïnvloed deur die player8217s staan ​​teenoor die eienaar van die stasie waar die bevel aangegaan. Kontrakterende: Hierdie vaardigheid kan jy formele ooreenkomste met ander karakters te skep. Vir elke vlak van hierdie vaardigheid die aantal uitstaande kontrakte is met vier (tot 'n maksimum van 21 op vlak 5) Corporation Kontrakterende: Jy is vertroud met die verwikkeldheid van die formalisering van kontrakte tussen jou korporasie en ander entiteite. Vir elke vlak van hierdie vaardigheid die aantal gelyktydige korporasie / alliansie kontrakte jy namens jou korporasie is met 10 tot 'n maksimum van 60. Daytrading: Laat vir afgeleë verandering van koop en verkoop bestellings. Elke vlak van vaardigheid verhoog die reeks waarteen bestellings kan verander. Vlak 1 maak voorsiening vir die wysiging van bestellings binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die mark ten einde verandering op enige plek binne die huidige streek. Bemarking: Vaardigheid by die verkoop van items afstand. Elke vlak verhoog die omvang van die verkoper om die item wat verkoop word. Vlak 1 maak voorsiening vir die verkoop van items binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die verkoop van items geleë op enige plek binne die huidige streek. Verkryging: vaardigheid op die plaas afgeleë bestellings te koop op die mark. Vlak 1 maak voorsiening vir die plasing van bestellings binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die plasing van afgeleë bestellings koop op enige plek binne die huidige streek. Retail: Die vermoë om die mark bedrywighede te organiseer en te bestuur. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 8. Handel: Kennis van die mark en vaardigheid ten manipuleer nie. Aktiewe koop / verkoop orde limiet verhoog deur 4 per vlak van vaardigheid. Tycoon: Die vermoë om te organiseer en te bestuur ultra grootskaalse mark bedrywighede. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 32. Sigbaarheid: Vaardigheid in die verkryging van produkte afstand. Elke vlak van vaardigheid verhoog jou remote koop orde reeks. Vlak 1 maak voorsiening vir die binne dieselfde sonnestelsel plasing van koop bestellings, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir 'n volle plaaslike reeks. Wholesale: Die vermoë om grootskaalse mark bedrywighede te organiseer en te bestuur. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 16. Marge Trading: Die vermoë om potensieel riskante beleggings werk in jou guns tel. Elke vlak van vaardigheid verminder die persentasie van ISK geplaas in die mark borg wanneer jy koop bestellings. Begin met 'n borg persentasie van 100 op Vlak 0 (onopgeleide vaardigheid), elke vaardigheidsvlak kumulatief verminder die persentasie 25. Vir 'n maksimum verlaging van ongeveer 24 totaal borg op vlak 5. Stap 2) Leer wanneer om te koop en wanneer om te verkoop indien jy speel EVE vir 'n geruime tyd sal jy reeds weet naweke (dws Vrydag tot Sondag) het 'n baie EVE handel aktiwiteit. Die aand is ideaal vir winskopies as gevolg van die aantal aktiewe gebruikers en mense surf die markte 8211 spelers is altyd hul mededingers insnyding wat pryse laat neerdaal. (Let wel feestelike vakansie, ens is altyd goed vir geleenthede) weer as gevolg van die aktiwiteit naweke is nie sleg nie, maar ek sal probeer en hou om jou besittings baie vroeg in die môre na die massiewe invloei van speler bestellings te klop. Ek persoonlik gebruik laat aande en vroegoggend deur die week (Maandag tot Vrydag) vir die beste resultate. Stap 3) Ondersoek die mark 8211 Doen jou huiswerk Ek persoonlik beveel moet jy 'n besige stasie te vind en stywe sit met jou handel karakter. Ek don8217t beveel jy sleep goedere van een stasie na 'n ander. Potensieel kan jy goeie geld sleep maak, as gevolg van vraag en aanbod op verskillende gebiede, maar met sleep jy moet faktor in die tyd en risiko van die reis en vir die vinnigste en maklikste manier om baie ISK Ek don8217t regtig sien dit as lewensvatbaar totdat maak veel later jou EVE Trading loopbaan. So vind 'n besige stasie, sit styf en doen navorsing oor die mark. Neem jou tyd ( 'n paar dae tot 'n week ten minste van navorsing), kyk deur die geskiedenis van die koop en verkoop bestellings, kry 'n gevoel vir wat verkoop en wat nie, meet die gemiddelde pryse vir produkte, items, ens en begin om hierdie inligting aan te teken. Neem jou tyd, 'n paar dae tot 'n week ten minste. As jy 'n paar items wat jy dink dalk die moeite werd om die handel te vind, neem 'n vinnige check op die volume wat verkoop word per dag. Om dit te doen gaan in die prys geskiedenis skerm en kyk na die tafel. Maak seker dit is gesorteer volgens datum met die nuutste datum is aan die bokant. Vermenigvuldig die gemiddelde prys per dag tot die gemiddelde volume per dag. 'N Reël as hul isn8217t ten minste 1 biljoen ISK gaan deur die item elke dag, dit is nie die moeite werd om ernstig handel. Maar as jou net begin jy kan ernstig hierdie bedrag verminder. Om eerlik te wees, in EVE handel, as jy sien 'n goeie winsgrens, gee dit 'n probeer. Stap 4) begin handel Wat jy soek begin goedkoop, kry jouself begin op iets kleins in die omgewing van 1000 tot 'n paar duisend ISK per eenheid. Gaan na die mark Sorteer volgens jou gekose item sodat jy die hoogste bestellings koop en laagste verkoop bestellings aan die bokant van hul lyste. (It8217s 'n goeie idee om te begin met vaardigheid boeke, of missiele) Maak seker daar is 'n ordentlike volume van verkope van jou gekose item (jy kan dit doen op soek in die prys geskiedenis koop, as reël ek verander om tafel af en kyk na laaste 6 maande) Wat winsmarge is daar tussen die hoogste koop orde en laagste verkoop orde (bv die hoogste koop bestelling per eenheid kan in kom by 3000 ISK, met die laagste verkoop ten einde by 6000 ISK 100 wins. So koop 25 by 3000 sal kos jou 75000, maar hulle verkoop teen 6000 sal jy 150000 terugkeer en 75k wins gee). Maklik ISK as jy klaar is reg. (Jy kan nie dink mense sal verkoop om die koop bestellings maar jy is verkeerd, glo my hulle doen) Wenk: Plaas te koop bestellings 0,01 bokant die hoogste, probeer verseker dat jy bly op die top as mense sal probeer om jou te klop ( jy kan bly op die top deur eenvoudig jou bestelling verander vanaf die einde skerm). Spoel en Herhaal Hou op die top van die mark 8211 doen jou navorsing Don8217t laat jou bestellings ongemoniteerde (EVE handel kan duur wees as die mark swaai) Meer punte om te onthou Onthou wat jy hoef te makelaarsfooie en die verkope belasting in ag te neem. Met geen vaardigheid in makelaar verhoudings of rekeningkunde, hierdie skeer 3 uit jou wins. Met makelaar verhoudings 5 ​​en Rekeningkunde 5, jy skeer 2 van die wins. Met 'n groot punteleer, makelaar verhoudings 5, rekeningkunde 5, neem 1 van die wins. Die verskil tussen 3 en 1 is groot wanneer jy te doen met 'n hoë-volume goedere oor 'n lang tydperk van die tyd. Onthou jy don8217t moet hurk oor die items ken jou handel in (afgesien van die winsmarge en volume: D) Gebruik jou beursie vir orde bestuur Gebruik die quickbar van die skerm mark te beweeg tussen items. Slaan aansienlike tyd beweeg tussen items en die wysiging van bestellings. Om 'n item om die quickbar voeg, regs kliek op die skerm mark en klik voeg item quickbar. Don8217t vergeet om te kyk na my resensie van EVE Billionaire, Klik HereTrading Inleiding Evelopedia het 'n inleiding tot basiese handel. en daar is baie opnames van Uni handel klasse beskikbaar op die forums. 'N Paar voorbeelde word hieronder gelys: Trading 101 - Lompster (Basics van die saak, 'n klem op die stasie en oorlog handel) Eldiora (.. Die basiese beginsels van die saak Klem op inter handel en slag) Dr Deus (Inleiding tot handel Klem op die stasie. handel, handel in Jita, maksimum wins.) Sun Win (koop en verkoop bestellings. die skep van 'n handel Alt. Koop Lae, verkoop hoog. handel via sleep. Besonderhede van die markstelsel, Market ontleding. Aanbevole Vaardighede.) Voordele van handel Maklik om te begin: Jy kan begin handel dryf dadelik op 'n karakter met geen vaardighede, en die bedrag van vaardigheid opleiding wat nodig is in vergelyking met ander beroepe is redelik laag. Die enigste vaardigheid wat jy regtig nodig het om te begin met is handel, waarsonder jy sal waarskynlik voel 'n bietjie in die aantal bestellings beperk kan jy oop het. Maklik om te doen tydens die oorlog: Met 'n klein belegging in vaardighede (Bemarking, verkryging en Daytrading na vlak 2) kan jy maklik stasie handel in Hek terwyl vasgemeer in Aldrat tydens 'n Lockdown, of gebruik 'n alt om handel te dryf op ander maniere. Dit maak piramide tydens die oorlog baie makliker, veral aangesien die meeste ander vorme van piramide sal verbied word. Tyd-buigbare: Baie van die saak gebeur terwyl vasgemeer het, en sy maklik om te AFK gaan met geen werklike gevaar meeste van die tyd. Terwyl dit isnt ware tydens sleep, goeie vangste is geneig om redelik kort te wees en jy kan altyd dok op halfpad deur. Handel Interfaces Die Handel Venster Moontlik die eenvoudigste en minste gebruik vorm van handel, die venster handel vereis jul aan vasgemeer met iemand in dieselfde stasie. Sy meestal gebruik om items persoonlik te lewer aan 'n vriend. Die venster handel is minder bruikbaar in die algemeen sedert massa handel is nie moontlik nie en scamming is algemeen. Kontrakte n kontrak is 'n openbare, formele ooreenkoms vir werk of goedere, wat beskikbaar is deur die knoppie kontrakte op die NEOCOM. Soos die venster handel, massa handel is hard en scamming is algemeen. Maar kontrakte het 'n paar voordele. Hulle kan goedere normaalweg nie beskikbaar op die mark bevat, en die vind van 'n gehoor vir jou handel is baie makliker as deur die venster handel. Alternatiewelik kan koerier kontrakte ook ekstra wins te voeg aan sleep roetes. Die mark Dit is hier waar die meeste beurs in Eva plaasvind. Die mark is basies 'n outomatiese lys van item valutakontrakte: koop bestellings en verkoop bestellings. Sedert bestellings gedeeltelik gevul kan word en maklik gesoek, is dit geneig baie meer convinient as die handel deur middel van kontrakte te wees, hoewel die basiese beginsel is dieselfde. Nog 'n voordeel van die mark is dat sy maklik om die prys en hoeveelheid wat items eintlik verkoop vir gebruik op die blad mark besonderhede te sien. Markte is beperk tot die spesifieke streek hulle in Vaardighede Handel vaardighede kan verdeel word in vier groepe:. Vaardighede wat maksimum aantal aktiewe bestellings bestellings te verhoog: Handel, kleinhandel, groothandel, Tycoon. Vaardighede wat u toelaat om afstand te koop en te verkoop dinge: Bemarking, verkryging, Daytrading, sigbaarheid. Vaardighede wat handel oorhoofse te verminder: Rekeningkunde, makelaar Betrekkinge, Marge Trading. Vaardighede wat maksimum aantal uitstaande kontrakte verhoog: Kontrakterende en Corporation Kontrakterende. Bestel vaardighede met geen handel vaardighede 'n karakter het kan opstel 5 gelyktydige bestellings. Handel 160 (1x. 20k160ISK) verleen 4 addisionele bestellings per vlak. Retail 160 (2x. 100k160ISK) verleen 8 addisionele bestellings per vlak. Wholesale 160 (4x. 35M160ISK) verleen 16 addisionele bestellings per vlak. Tycoon 160 (6x. 100M160ISK) verleen 32 addisionele bestellings per vlak. Met al hierdie vaardighede te vlak opgelei kan 5 karakter bestuur tot 305 bestellings. Remote Vaardighede Die inligting vir hierdie vaardighede kan misleidend wees. Ongelukkig het hierdie vaardighede nie mettertyd te beweeg goedere rond. Byvoorbeeld, sal Verkryging nie toelaat om goedere te koop in 'n verre stelsel en het hulle in jou huidige stasies loods. Wat hierdie vaardighede te doen is jou toelaat om goedere wat nie in jou huidige stasie / stelsel te koop en te verkoop. As jy 'n stasie handelaar, byvoorbeeld, jy uithang elders van jou goedere hierdie verhoog veiligheid, omdat handel hubs is geneig om PvP aksie te lok. Net so kan jy jou red 'n handelsentrum lewer terug gaan dan na missioning waar die missies is, terwyl hy nog die verkoop van jou herwinning bestuur. Bemarking 160 (3x. 3.5M160ISK) toelaat om te installeer verkoop bestellings afstand. Reekse: vlak 0: beperk tot huidige stasie vlak 1: enige plek binne die huidige sonnestelsel vlak 2: 5 spronge Vlak 3: 10 spronge Vlak 4: 20 spronge Vlak 5: hele streek Verkryging 160 (. 3x 1.5M160ISK) toelaat om te installeer koop bestellings afstand. Reekse is dieselfde as vir bemarking vaardigheid. Daytrading 160 (1x. 12.5M160ISK) toelaat om bestellings afstand verander. Reekse is dieselfde as vir bemarking vaardigheid. Sigbaarheid 160 (. 3x 7.5M160ISK) - verhoog die maksimum omvang van afgeleë bestellings te koop, sodat handelaars sulke bestellings van enige stasie met hierdie reeks van die afgeleë koop bestelling kan vul. Elke koop bestelling kan eie effektiewe reeks beperk tot hierdie vaardigheid te hê. Reekse is dieselfde as vir bemarking vaardigheid. Oorhoofse Vermindering vaardighede Rekeningkunde 160 (3x 5M160ISK.) - Verminder die transaksie belastingkoers met 10 per vlak 2-1 te vlak 5. Broker Betrekkinge 160 (2x 100k160ISK.) Verminder die makelaar fooi op die mark bestellings in NPC stasies ingesamel deur die aftrekking van 'n plat 0.1 per vlak 3-2,5 op vlak 5. Hierdie fooi kan ook beïnvloed word deur punteleer tussen die handelaar en die korporasie wat die stasie besit. Marge Trading 160 (3x. 20M160ISK) verminder bedrag van ISK wat jy hoef te plaas in buy bestellings vir 25 per vlak. Die res sal uit karakters beursie wanneer iemand eintlik verkoop jou besittings. Escrowed waardes is: vlak 0: 100 Die volle ISK bedrag van jou beursie verwyder word wanneer die koop orde opgestel vlak 1: 75 vlak 2: 56,25 vlak 3: 42,18 vlak 4: 31,64 vlak 5: 23,73 Contract Vaardighede Kontrakterende 160 (1x . 150k160ISK) verhoog die maksimum aantal kontrakte met 4 per vlak tot 21 op vlak 5. Corporation Kontrakterende 160 (3x. 150k160ISK) verhoog die aantal gelyktydige korporasie / alliansie kontrakte wat jy kan maak namens jou korporasie met 10 per vlak up tot 60 op vlak 5. Trading met behulp van die mark die belangrikste metode van handeldryf doen wat ander spelers kan nie gepla word om te doen: óf hulle is te lui of die geleentheidskoste is te groot. Die meeste mark aktiwiteit plaasvind in en rondom Handel Hubs. Sleep sleep is die daad van die vervoer van goedere tussen stasies vir wins. Eintlik is jy 'n paar goedere te koop by een stasie, laai dit op in jou sleep skip, bring dit af na 'n ander stasie en verkoop dit vir wins. Dit werk omdat die meeste spelers hoef nie die skepe of die tyd om alles self te beweeg. Interessant genoeg, is daar 'n baie handelsgoedere wat slegs bestaan ​​om gesleep tussen NPC stasies. Dit vind van 'n goeie handelsroetes is hard (en veranderinge op 'n daaglikse basis), sodat die meeste spelers gebruik 'n eksterne program soos Eva-Sentraal of Navbot. Daar is egter gewoonlik sekere roetes wat nuttig is in die algemeen, soos sleep dinge van sending hubs, waar missie hardlopers stort hul Loots, handel hubs waar daar minder aanbod. Stasie Trading Station handel is soos sleep, maar sonder die sleep skip In plaas van die koop van 'n lae en dan neem die goedere na die plek waar jy hoog kan verkoop, jy lae koop en verkoop hoë sonder die verskuiwing van die goedere. Basies wat jy wil items met 'n redelike volume verhandel en 'n beduidende verskil in koop kry en te verkoop ten einde pryse binne dieselfde stasie. 'N Groot bron van hierdie soort items afkomstig van NPC buit: Spelers hardloop missies, versamel buit en net wil om dit te verkoop vir 'n vinnige buck, omdat hulle dit nie die tyd of die handel vaardighede te rig verkoop bestellings vir alles. Nog 'n voorbeeld is die handel boeke wat tydens die tutoriale - as spelers het een en dit nie nodig het nie, hulle wil net om dit te stort vir ISK. Aan die ander kant, sal spelers op soek na 'n nogal 'n bietjie meer te betaal omdat hulle dit nêrens anders kan nie kry. Die eenvoudige reël is te koop laag en verkoop hoog na stasie handel te verseker is effektief uitgevoer te verseker dat die verskil jou verkoop ten einde pryse minus die koop orde pryse minus belasting wins laat nog Opstel koop en verkoop bestellings op verskeie items verminder risiko van die mark prys ineenstort op iemand spesifieke item. As jy 20,000isk kan maak op 'n item en daarin slaag om handel te dryf 100 van hierdie per dag sal jy 2000000 ISK gee. Doen dit met 50 verskillende produkte en dit is gelykstaande aan 100000000 ISK per dag te begin klein en herbelê en jy sal gou sien jou totale ISK groei baie vinnig. Wanneer jy begin om te werk in miljarde jy kan duurder items wat jou rande kan verhoog en ook prys uit 'n paar van die kompetisie Stasie Trading Vaardighede Stasie handel is alles oor handel volume. Jou rande gaan dun wees, en jy sal nodig het om geld te spaar waar jy kan. Dit beteken dat opleiding Broker Betrekkinge en Rekeningkunde tot 5. Vroeg in jou handel loopbaan, hierdie fraksionele persentasies het 'n minimale impak dws indien opgelei om vlak 5, wat jy nodig het om handel te dryf 667000000 ISK van goedere om terug te verdien die 5 miljoen ISK jy spandeer op die Rekeningkunde skillbook. As jy jou handel volume te bou, maar hierdie vermindering is baie betekenisvol. Sonder om in die wiskunde, die opleiding van Broker Betrekkinge en Rekeningkunde tot 5 sal jou winste te verhoog deur 11. Ander vaardighede sal jy wil om jouself te vergewis van die volgende insluit: Handel. Kleinhandel. Groot - en Tycoon. Hierdie vaardighede verhoog die aantal ope mark bestellings wat u mag hê. Verkryging. Bemarking. Daytrading en sigbaarheid. Hierdie vaardighede kan jy koop, verkoop en verander bestellings in behalwe jou huidige een stasies. Let wel: Met hierdie vaardighede elke opgelei om vlak 2, jy kan stasie handel in Hek terwyl vasgemeer in Aldrat. Marge Trading. Hierdie vaardigheid kan jy die bedrag van borg vereis wanneer om in 'n koop orde te verminder, effektief om jou te laat plaas te koop bestellings vir meer geld as wat jy werklik het. (Maar jy moet nog steeds die ISK om beskikbaar te wees wanneer die koop orde gaan deur.) Sosiale. Verbindings. Verhoog jou staande sodat jy minder in belasting te betaal. Caveat: makelaarsfooie is gebaseer op jou basis faksie en korporatiewe sake te doen. Die verbindings vaardigheid het geen invloed op makelaarsfooie betaal op 'n bevel. Verfyn basies verfyn vir wins beteken opleiding 'n paar verfyn vaardighede, kry 'n goeie reputasie met jou huidige stasies maat en dan verfyn erts gekoop op die mark. Die meeste erts op die mark verkoop word deur mynwerkers sonder verfyn vaardighede of wat beter te leer ken hoef dus die marges is gewoonlik redelik goed. Spekulasie spekulasie is die daad van die aankoop van goedere in die hoop dat hul prys sal styg in die toekoms. Byvoorbeeld, kan Plex pryse aansienlik styg gedurende die somervakansie, so koop dit vroeër in die jaar en verkoop hulle in die somer kan 'n groot wins te maak. Spekulasie kan ook voorkom op kol veranderinge of mark stormlope. Tips en truuks Soos met ander aspekte van Eva, die eerste reël van die saak is om nooit te belê wat jy kan nie bekostig om te verloor. 0,01 ISK-ing Sodra jy in die handel, sal jy agterkom dat 'n klomp mense is geneig om bo / sny jy deur net 0,01 ISK per eenheid. 'N Hele paar nuwe spelers lyk na 'n probleem te hê nie - dikwels kry vererg tot op die punt waar hulle radikaal hul bestellings te verander, verpletterend groot stukke van hul winste. Maar 'n meer bruikbare manier om te kyk na die 0,01-isking is dat dit bloot die spel meganisme waardeur 'n aangeteken en aktiewe handel speler het die voordeel bo afgeteken of AFK handelaars. Oor of insnyding jou mededingers met net 0,01 ISK is presies hoe dit bereik. So wanneer iemand anders oor / undercuts jy deur net 0,01 ISK, is dit net om hul beurt aan die voorkant van die tou. As jy daar is, die opdatering van jou bestellings, jy kan eenvoudig werk jou bestellings en dit is terug na jou beurt te wees aan die voorkant van die tou. Aan die ander kant, as jy nie daar, of nie aangeteken, dont get so gebuig uit vorm wanneer iemand wat aktief is gebeur te pluk die vrugte. En as jy begin doen sommige 0,01-isking van jou eie, probeer om met behulp van jou muis-wiel om jou prys stamp. Jy kan hou nie, spesiaal aangesien dit nogal vinnig kan wees wanneer jy daaraan gewoond te raak. Natuurlik, soms die mark vir 'n spesifieke item is eenvoudig onrealisties, of miskien het jy nodig het om jou ambagte te vinnig deur te gaan vir een of ander rede - 'n radikale prys verandering kan genoem word nie, maar 'n goeie handelaar sal identifiseerbare redes vir die maak van so 'n verandering , eerder as om dit net 'n emosionele Siek wys jou reaksie op wat 0,01-isked. Dit vind van items wat goeie om handel te dryf Daar is 'n baie eenvoudige 3-stap plan vir die vind van 'n goeie handel items is: Klik op 'n kategorie mark, en begin kyk na die bestellings en mark besonderhede vir elke item Skakel oor na 'n ander kategorie, en hou op soek na elke item. Kyk na items nog meer. Met wat gesê het, dit is belangrik om te weet wat jy soek, en hopelik die burger metode en die wenke op hierdie blad moet voldoende wees. Oor die algemeen, vir stasie handel, wat jy wil om items wat vind: 'n hoë en redelik konstante aanvraag. Jy kan item vraag check deur te kyk na die volume verkoop grafiek in die mark besonderhede. Terwyl sommige items groot marges kan hê, indien die volume verkoop is klein of ongereelde dan is daar nog baie meer risiko wat verband hou met daardie item. eintlik verkoop vir die genoteerde koop en verkoop bestellings. Jy kan dit bepaal deur te kyk na die mark besonderhede en sien of die omvang van die pryse sluit die huidige beste koop en verkoop bestellings. Hopelik sal die mediaanprys moet iewers tussen die twee wees. Goeie items te handel is (afhangende van streek en huidige mark) meta-4 items (bv arbalest laaiers): hulle kan nie geproduseer word en sommige van hulle het 'n beter of dieselfde eienskappe as hul T2 eweknieë. Onthou om te diversifiseer tussen verskillende items sodat as jou mark breek jy dit nie verloor al jou geld. Alternatiewelik 'n E-UNI lid het 'n dinamiese TradeBook wat real-time mark data verskaf oor enige EVE item, so lank as wat die API oproepe vir Eva mark-sentrale werk geskep (en dit was meestal - met ingang van 14 Junie 2016, CCP ontplooi 'n massiewe werk dat die spoed waarteen die mark data is opgedateer) het sterk vermeerder. Jy kan die TradeBook in die E-UNI Forum onder die navorsing, produksie, en blad Handel vind. Klik hier vir toegang tot die dokument. Trading Math Soos byna al Eva is daar wiskunde. Gelukkig is die meeste van die wiskunde in die handel is basiese wiskunde en / of die spel doen die wiskunde vir jou. Incase as jy wil om uit te vind hoeveel jy sal betaal of verkoop van 'n item gebruik asseblief die volgende vergelyking. X Die hoeveelheid eenhede wat jy wil koop of verkoop U Die prys van 'n eenheid wat jou probeer om die totale koste van al die eenhede wat jy wil verkoop P 2 Die totale koste van die eenhede wat jy wil koop te koop of te verkoop P 1 B die makelaar persentasie in desimale vorm E die bedrag wat jy na 'n verkoop 'sal kry die bedrag wat jy sal moet betaal om iets te koop So sê as jy Plex vir 100 ISK elk koop en jy wil 100 Plex die bedrag wat jy wil hê om betaal nadat 'n 10 makelaar fooi is 11.000 in ISK. Die vergelyking vir hierdie is minder as 100 100 10000 10000 (10000 0,1) 11000 En as jy wil dieselfde Plex verkoop vir dieselfde prys en hoeveelheid en dieselfde makelaars fooi sal jy 9000 ISK kry en die vergelyking sal lyk 100 100 10000 10000 - (10000 0,1) 9000 Trend lines Trend lines word gebruik in die werklike wêreld self makelaars en aandelemakelaars help uitvind toekomstige gebeure in die aandelemark, of meer algemeen bekend as 'n tegniese ontleding. Om 'n tendens lyn al wat jy hoef te doen is 'n manier om 'n streep te trek van piek tot piek en trog tot trog in die lyngrafiek op prys geskiedenis op 'n item te gebruik. Jy sal wil hê om 'n lyn wat treffers ten minste 2 tot 3 pieke en ander wat treffers 2 tot 3 krippe te trek. Dit sal jou vertel dat die prys tussen die 2 lyne moet val en as die pryse treffers een van die lyne of gaan 'n entjie dit dan is dit tyd om die item in Eva te koop of te verkoop. Die truuk om dit in beide Eva en die werklike wêreld is om dit te doen en weet wat jy doen so vinnig en reg as moontlik. Jy moet in staat wees om te kyk na 'n grafiek in 5 min en sê as sy 'n goeie koop of te verkoop vir jou as jy koop en verkoop van korttermyn. Jy kan enigiets gebruik en persoonlik gebruik ek 'n gom wrapper in die verlede tot 25k maak in die werklike wêreld. Die enigste trick om die gebruik van iets is dit moet reguit wees. As ergste kom by ergste wat jy kan druk print screen, plak die prent in verf en maak die tendens lyn daar maar as jy dit doen sal jy 'n paar waardevolle tyd verloor. Swendelary te handel roetes te vermy of koerier kontrakte kan opgestel word deur seerowers - 'n kamp kan wag op een van die spronge op die pad na jou skip, hul goedere en die kollaterale te samel. Courier kontrakte kan opgestel word om te lewer aan 'n speler besit stasie met 'n groot sterte fooi - jy word gedwing om nie dok en verloor die kollaterale, of dok en betaal die fooi. 'N Goeie manier om koerierdienste kontrak swendelary te vermy is om net te aanvaar kontrakte vir roetes wat jy van plan was om op sleep in elk geval, en om nie kontrakte te speler besit stasies te aanvaar. Trading Koste Wysigers Broker Betrekkinge (Rank 2) aanvr: Handel 2 verminder basis makelaar fooi met 5 per vlak Rekeningkunde (Rank 3) aanvr: Handel 4: verminder verkope belasting met 10 per vlak Marge Trading (Rank 3) aanvr: Rekeningkunde 4: verminder borg vereiste vir koop bestellings met 'n bykomende 25 per vlak Wanneer jy die opstel van 'n koop of te verkoop ten einde, sal jy moet die makelaar betaal: 1 van die totale orde (0.75 by Max vaardighede), gewysig deur punteleer. Wanneer elke eenheid kry verkoop, sal die verkoper te betaal 1.5 van die verkoopprys bereken as 'n transaksie belasting (0,75 by Max vaardighede). Die fooie opdaag in die beursie joernaal as Brokers Fee en transaksie belasting. So het die tipiese stasie handelaar met 'n nul punteleer sal betaal 2.5 van die bevel prys as fooie / belasting, 1.5 op maksimum vaardighede. Dit is belangrik om in ag te neem by die berekening van jou wins, maar natuurlik onder die punteleer kan dit verder verander. Puntestand faksie en korporasie punteleer na die stasie die bestellings geplaas word in 'n uitwerking op die makelaar gelde betrokke. Faksie punteleer bydra aansienlik meer as maat punteleer. Let daarop dat die onveranderde staande word gebruik vir die berekening. Die presiese formule is: BrokerFee160 (1 0.05 BrokerRelationsSkillLevel) / e (0,1 FactionStanding 0.04 CorporationStanding) Hier is ook 'n skakel na 'n grafiek vertoon die fee1. Met 10 faksie en maat staan, is die makelaar fooi verminder tot 0,185, spaar jy meer as 1 deur middel van die koop en verkoop proses.


No comments:

Post a Comment